צלקת לאחר ניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלקת לאחר ניתוח קיסרי
    יעל
    24/11/2010

    שלום רב,
    עברתי לפני 9 ימים ניתוח קיסרי שני והייתי היום במרפאה לשם הוצאת הסיכות.
    האחות החלה להוציא את הסיכות וראתה שחלק מהצלקת ממש נפתח לפצע פתוח.
    נאמר לי ע"י רופא כירורג שבדק אותי שעליי לשטוף את החתך לשים פולידין ולחבוש היטב עם גזה.
    שאלותי הן:
    1. האם בתנועה או הליכה הפצע הפתוח עלול להיפתח עוד יותר?
    2. כמה זמן לוקח לפצע כזה להגליד?
    3. האם ההגלדה בחלק הפתוח תהיה פחות יפה וחלקה?
    4. האם כדאי ללכת לרופא פלסטיקאי, יש עוד מה לעשות?
    תודה רבה,
    יעלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקת לאחר ניתוח קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקת לאחר ניתוח קיסרי - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    25/11/2010

    יעל שלום,
    ראשית מזל טוב!
    תשובה לשאלותייך:
    1) פתיחה נוספת תיתכן גם עקב מאמץ מכני קשה על אזור הצלקת. שימוש בחגורת בטן עשוי לתת תמיכה ולהוריד את הסיכוי לכך. בכל מקרה לא להמנע מלקום מהמיטה לכך יש סיכונים אחרים אולי אף גרועים יותר.
    2) קשה לאמר כמה זמן תמשך ההחלמה כנראה שיש זיהום בפצע ותלוי מה קצב הריפוי. קחי בחשבון שהדבר יימשך שבועות מספר.
    3) בהחלט ייתכן שהצלקת באזור שנתפתח תהייה עבה ורחבה יותר.
    4) בשלב זה אני מציע שתמשיכי במעקב אצל המנתח/ת שלך שיעקבו ויתפלו בפצע עד להחלמתו. במידה והצלקת תהיה עבה או שקועה וידרש תיקון צלקת אז פני לפלסטיקאי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו