מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה..ליר11/01/2011
שלום,הנני בת 21 .אני כחודש ושבוע לאחר ניתוח הגדלת חזה.לפני כשבוע החלו לי הפרשות מהפלסטרים..לאחר כמה ימים זה החמיר פניתי למרפאה לאחר שפתחו לי את הפלסטרים התגלו פצעים פתוחים עם הפרשות על התפרים.לאחר שהרופא שוחח עם המנתח הוחלט לתת לי אנטיביוטיקה לשתייה,ומשחה מקומית,וחבישה 2 ביום.לאחר יומיים הגעתי לביקורת ולהפתעתי לאחר שהמנתח ראה זאת טען שהסיבות לכך הן או ממאמץ,או שהגוף דוחה את השתלים,בנוסף אמר להמשיך לטפל אך אם זה לא ייסגר בשבועות הקרובים אצטרך לעבור ניתוח להוצאת השתלים.אני ממש לחוצה ועצובה,האם ישנו טיפול יותר יעיל??מהו הסיכוי שזה יחלים??..אשמח לעזרה.תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה.. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/01/2011שלום,
אכן המצב שאת מתארת מאוד לא נעים ויש סיכוי שיהיה צורך בהוצאת השתלים. המשיכי במעקב צמוד אצל המנתח שלך. הוא האדם המוסמך להמשיך ולטפל בך לנסות ו"להציל" את השתלים ובמידה ולא יצליח להוציא אותם וללוות אותך בתהליך ההחלמה ואולי בניתוח חוזר במידה ותרצי בכך.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהום
מיטל18/01/2011גם אני באתו מצב ואני דיי חוששת.... לי אין תפרים יש לי בועה שהרופא פיצץ אותה והיא מפרישה .... אני כבר שבוע וחצי עם אנטיביוטיקה ומריחות של משפחות..... אומנם ההפרשה פחתה אבל זה עדיין מפריש...
האם יש סיכוי להינצל מניתוח חוזר?
האם זה נקרא דחיית שתל? מה הסיכויי שזה לא יחזור על עצמו לאחר ניתוח נוסף...
ואייך אפשר לדעת עם זה לא רשלנות רפואית.... עם מי אפשר להיתייעץ בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהום - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין18/01/2011מיטל שלום,
איני חושב שכעת הזמן לחפש רשלנות רפואית. בשלב זה עלייך להמשיך בביקורות תכופות אצל המנתח שלך להקפיד על הנחיותיו עד להחלמה. יש סיכוי להנצל מניתוח חוזר קשה לדעת מהם האחוזים לכך אך אם נתת את אמונך במנתח מסוים לפני הניתוח זה בדיוק הזמן שהאמון הזה בא לידי ביטוי.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




