תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה..
    ליר
    11/01/2011

    שלום,הנני בת 21 .אני כחודש ושבוע לאחר ניתוח הגדלת חזה.לפני כשבוע החלו לי הפרשות מהפלסטרים..לאחר כמה ימים זה החמיר פניתי למרפאה לאחר שפתחו לי את הפלסטרים התגלו פצעים פתוחים עם הפרשות על התפרים.לאחר שהרופא שוחח עם המנתח הוחלט לתת לי אנטיביוטיקה לשתייה,ומשחה מקומית,וחבישה 2 ביום.לאחר יומיים הגעתי לביקורת ולהפתעתי לאחר שהמנתח ראה זאת טען שהסיבות לכך הן או ממאמץ,או שהגוף דוחה את השתלים,בנוסף אמר להמשיך לטפל אך אם זה לא ייסגר בשבועות הקרובים אצטרך לעבור ניתוח להוצאת השתלים.אני ממש לחוצה ועצובה,האם ישנו טיפול יותר יעיל??מהו הסיכוי שזה יחלים??..אשמח לעזרה.תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפרים שניפתחו לאחר הגדלת חזה.. - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    11/01/2011

    שלום,
    אכן המצב שאת מתארת מאוד לא נעים ויש סיכוי שיהיה צורך בהוצאת השתלים. המשיכי במעקב צמוד אצל המנתח שלך. הוא האדם המוסמך להמשיך ולטפל בך לנסות ו"להציל" את השתלים ובמידה ולא יצליח להוציא אותם וללוות אותך בתהליך ההחלמה ואולי בניתוח חוזר במידה ותרצי בכך.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהום

    מיטל
    18/01/2011

    גם אני באתו מצב ואני דיי חוששת.... לי אין תפרים יש לי בועה שהרופא פיצץ אותה והיא מפרישה .... אני כבר שבוע וחצי עם אנטיביוטיקה ומריחות של משפחות..... אומנם ההפרשה פחתה אבל זה עדיין מפריש...
    האם יש סיכוי להינצל מניתוח חוזר?
    האם זה נקרא דחיית שתל? מה הסיכויי שזה לא יחזור על עצמו לאחר ניתוח נוסף...
    ואייך אפשר לדעת עם זה לא רשלנות רפואית.... עם מי אפשר להיתייעץ בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהום - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    18/01/2011

    מיטל שלום,
    איני חושב שכעת הזמן לחפש רשלנות רפואית. בשלב זה עלייך להמשיך בביקורות תכופות אצל המנתח שלך להקפיד על הנחיותיו עד להחלמה. יש סיכוי להנצל מניתוח חוזר קשה לדעת מהם האחוזים לכך אך אם נתת את אמונך במנתח מסוים לפני הניתוח זה בדיוק הזמן שהאמון הזה בא לידי ביטוי.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו