מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צלקת מציקהליאת18/01/2011
שלום שמי ליאת אני בת 24. בגיל 10 הייתה לי מחלה שנקראת שרטת החתול שפגעה בבלוטת הלימפה באיזור המפשעה. עד היום יש לי שם צלקת שאני ממש שונאת!!! יש לציין שהצלקת נוצרה בתהליך טבעי וללא התערבות כירוגית והיא נראית ממש כמו צלקת ניתוחית רק שהיא קצת שקועה. הצלקת אמנם יחסית קטנה אבל מציקה לי בשנים האחרונות.
הייתי אצל רופא עור ששלח אותי לפלסטיקאי שאמר שאפשר רק לבצע חיתוך ותפירה מחדש אך לא היה מוכן לעשות בטענה שזה עלול להזדהם.
מה אני עושה עכשיו? למי פונים? או שעניין אבוד ועליי להשלים עם המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת מציקה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/01/2011ליאת שלום,
על פניו הטיפול שהוצא לך בצלקת שקועה (כריתת הצלקת ותפירה מחדש) הוא הטיפול הנכון. לא ניתן להעלים את הצלקת אבל יתכן שניתן להפוך אותה לצלקת שטוחה במקום שקועה. לגבי הסיכון לזיהום הסיכון קיים אך אם כרגע אין דלקת פעילה של העור או זקיקי השערות באיזור אז הסיכון אינו גדול. פני לפלסטיקאי נוסף לחוו"ד נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום
ליאת11/02/2011אכן מצאתי מנתח מומחה לצלקות ואני בשבוע הקרוב הולכת לעבור תפירה מחדש של הצלקת. האמת שכל הטיפול דיי נשמע מצמרר אבל המנתח אמר שזה טיפול קטן ופשוט שלא כואב ושביום לאחר מכן אני כבר יכולה להתנהל כרגיל.
אף פעם לא עשו לי תפרים ולמרות שזה נשמע ממש פשוט כל הזמן יש לי בראש את המחשבה שהתפרים יגבילו אותי ויכאבו..... האם זה באמת כך? חוזרים לשגרה כל כך מהר עם תפרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
ליאת12/02/2011???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין12/02/2011ליאת שלום,
תשובה עקרונית כבר קיבלת. התפרים כשלעצמם אינם כואבים. כיון שלא ראיתי עד כמה גדולה הצלקת ומכיוון שכפי שכתבת הלכת למומחה חזקה עלי ואני מקווה שגם עלייך שמה שאמר הוא נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




