קופסית או לא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קופסית או לא
    מיכל
    13/02/2011

    שלום אני עברתי לפני 5 שנים ניתוח להגדלת חזה , לאחר שנה הופיעו לי כאבים בשד שמאל כלחץ נוראי גרד צביטות , המנתח שלי אמר שזה לא מהשתל. בבדיקה אצל עוד מנתחי פלסטים נאמר לי שיש לי קופסית קלה [ השד קשה בצד] . יש לציין שעברתי כל בדיקה והכל תקין אורטופדית צלעות דם אקו לב .
    אחרי שהופיעו לי כאבים שנתיים אחרי אני מרגישה פעימות באזור 24 שעות זה כמו דופק חזק שאני שומעת אותו ואני מרגישה מאוד עיפה ומסוחררת מזה.
    השאלה שלי האם יכול להיות שבמצב של קופסית כל כך הרבה זמן אני מרגישה פעימות האם יכול להיות שזה מהקופסית ? עשיתי בדיקות קרדיולוגיות ונאמר לי שזה לא מהלב.
    האם קופסית קלה יכולה לגרום לכאב.
    אני הייתי אצל 5 מנתחים לחוות דעת ונאמר לי שזה קופסית קלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קופסית או לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קופסית או לא - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    14/02/2011

    מיכל שלום,
    נכון שבד"כ קופסית בדרגה קלה אינה גורמת לכאבים אך עובדה שלך יש כאבים. נבדקת ע"י 5 פלסטיקאים - לא סביר שדרך הפורום ומבלי לבדוק אותך נוכל לתת לך חוו"ד מעמיקה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו