הרמת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרמת חזה
    א.ג
    15/02/2011

    מעוניינת לבצע הרמת חזה , הבעיה היא שאני עושה זאת רק בצד אחד מאחר ובצד השני עברתי מסטקטומי עם שחזור, השאלות : האם נתוח הרמת חזה הוא כואב וקשה כמו מסטקטומי? האם יש צורך בנקז לאחר ניתוח הרמת חזה ? האם אפשר להגיע לתוצאה דומה מבחינת מראה השדיים,? כמה ימי אשפוז צריך וכמה זמן החלמה( ממסטקטומי חזרתי לעבודה לאחר 6 שבועות) ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרמת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת חזה - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    16/02/2011

    א.ג. שלום,
    איני מכיר השוואה מחקרית אך נדמה לי שניתוח הרמת חזה פחות כואב ממסטקטומי. אני כמעט אף פעם לא משאיר נקז בניתוח מסוג זה אך ייתכן שיש מנתחים שיעדיפו כן להשאיר נקז. אשפוז- בד"כ מספר שעות והולכים הביתה ולכל היותר לילה אחד (מבלי להתייחס לסיבוכים חריגים ביותר). רב המטופלות חוזרות לעבודה משרדית אחרי כשבוע-שבוע וחצי.
    האם ניתן להגיע לתוצאה דומה לצד המשוחזר - תלוי בגורמים רבים: גודל השד, מידת הנפילה, גודל השד המשוחזר וסוג השחזור (משתל או שחזור מרקמות עצמוניות). יש צורך לראות את שני השדיים כדי לחוות דעה לגבי מידת הסימטריה אותה ניתן להשיג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו