מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלת ייעוץליאן22/02/2011
שלום
אני בת 22 ,עברתי לפני כשנתיים ניתוח אורטודנטי בלסתות . היתה לי גדילה בלסת התחתונה ונסיגה בלסת העליונה. אחרי טיפול מומשך אצל רופא אורטודנט עברתי ניתוח בבית חולים רמב"ם בחיפה. כבר חצי שנה אני שמה לב שיש לי בליטה באיזור הפה משני הצדדים הנראית כמו שתי גלולות של שומן או עור שיכול להיות שהצטבר לאחר שהכניסו לי את הלסת התחתונה פנימה ונהיה עודף עור. קשה לי לפעמים גם באכילה אשר מידי פעם אני נוגסת בטעות את הצדדים הפנימיים של הפה אני לא יודעת אם אתה מבין את הכוונה שלי אבל בכל זאת, אני מרגישה שיש לי עודף עור - נפוח אבל לא קריטי אבל מריע לי דווקא נורא אפילו בדיבור אני מתקשה לבלוע ריר כשני מדברת
קודם חשבתי שזה טבעי כי זה היה ניתוח קשה ובכללי הייתי מרוצה מהתוצאות .
אני זקוקה לייעוץ כי פניתי לאורטודנט אבל דחה לגמרי את הטענה הזאת ואפילו התעצבן! אני לא מנסה לגרום בעיה לאף אחד אבל חושבת שזכותי לבדוק כי שילמתי הרבה כסף לאורטודנט ואני מרגישה שיש סוג של בעיה אצלי באיזור הפה -חלק התחתוני של הלחיים.
תודה מראש
ליאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת ייעוץ - תגובה
ד``ר רן טליסמן25/02/2011ליאן שלום
ניתוח אורתוגנטי כמו שעברת אכן מצריך הכנה אורתודונטית ארוכה לפני הניתוח ומנסיוני הרב בניתוחים אלו דעי לך שצריך גם התאמות קטנות מה שנקרא בלעז fine tunning אורתודנטי גם שנה עד שנתיים אחרי. כך שחוסר נוחות מלאה גם שנתיים אחרי יכול עדיין להיות בקצה גבול הנורמה, אם זאת את מתארת משהו שמפריע לך בבליעת הרוק השגרתית בזמן אכילה ודיבור וזה יכול להיות קשור לאיפיון ויכולת התחושה בחלל הפה ותנועת השרירים וזה לא קשור לאורתודונטיה אבל לענות לך במדויק ללא בדיקה מקיפה ופרטנית קשה. אזי פני למומחה באזור מגוריך ותארי לו את הבעייה ולאחר בדיקה אני חושב שתדעי קרוב לודאי מה ואם יש בעייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




