בעייה בעצם הלסת -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה בעצם הלסת -
    נ'
    16/03/2011

    שלום,

    הבעייה שלי היא די *מיוחדת* , אבל לא יודע היכן אוכל למצוא את התשובה - ומנסה כאן.

    אני בן 33 עד לפני שנה בריא . עברתי טיפול שיניים - ובעקבותיו, סבל שקשה לתאר, עד היום - כאבים יומיומים לפעמים רוב שעות היום.
    מדובר בסתימה שעשיתי בצד שמאל של הלסת למטה.
    הכאבים החזקים הם באזור הזה , מקרינים קצת לגרון ללחי וכו'.
    (למרות שלא מדובר בפגיעה "קלאסית" בעצב, שכן אין תחושה של נימול , רדום וכו').

    בנוגע לבעייה הרפואית - שהיא כמובן היחידה שמטרידה את ראשי כבר שנה -
    הלכתי לכל הרופאים בתחום (אבל באמת לכל הרופאים בתחום). אני מקבל כעת תרופות נוירולוגיות ולסיפור לא נראה סוף.

    לא אכנס לפרטים הדנטלים-נוירולוגים- שכן הם לא שייכים לפורום הזה .

    מה שכן, במקום ה"אירוע" בפנים שלי, בצד שמאל של הפנים למטה- שמתי לב שבמהלך החודשים הללו - צורת קו הלסת - מאזור האוזן - נהיה חד הרבה יותר, זויתי כזה, או מרובע. (בעוד הצד השני, הקו בין האוזן ללסת הוא יותר מעודן ועגול).

    באותה פינה , יש לי מין בליטה (ב"שפיץ" של קו הלסת) , שאומנם לא ממש רואים אותה (לא מדובר בנפיחות נוראית) , אבל רופאים שמיששו הבחינו בבירור בליטה בצד של הכאבים ,
    וכירורג פה ולסת ציין שבאמת המבנה שם מוזר.
    עשיתי בדיקות CT ו MRI - שיצאו תקינות.
    מה שכן - בדיקת מיפוי עצמות - הראתה "קליטה מוגברת בזוית המנדיבולה מצד שמאל" - בדיוק באזור הכאב.

    רופאים שהתייעצתי איתם הסבירו לי שהבדיקה (מיפוי ע') היא כללית מדי ולא ידעו להסביר לי את הממצא.

    שאלתי כזו-
    האם מוכר לכם מין "עצם" שגדלה פתאום באמצע החיים באזור הזה ?
    אומנם זו לא בעייתי הגדולה כרגע (הכאבים הם הבעייה) - אבל זה גם מטריד אותי.
    האם את ה"גולה" הזו אפשר לשייף / להוציא / לחתוך ? (אציין שלא מדובר במשהו שממש רואים חיצונית) , אבל אפשר להרגיש במימוש.. ולדעתי היא תורמת גם לכך שכל קו המתאר של הפנים שלי בצד שמאל נהיה יותר מחודד.

    האם, אם בעתיד ארצה לטפל בנושא הזה - קיימים מילויים לאזור להקנות מתאר יותר מעודן, או עגול לאזור זה ?

    תודה מראש על הסבלנות והתשובה ,

    נ'
    [email protected]

    נראה לי מוזר שקיים משהו, שרופאים מר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה בעצם הלסת -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה בעצם הלסת - - תגובה

    ד``ר רן טליסמן
    16/03/2011

    ראשית ממליץ לך לסיים את כל הקשור לבעיות השיניים
    שנית דע לך שתמיד יש הבדלים מסויימים בין שני צידי הלסת
    אם לאחר בדיקה מקיפה ניתן להגדיר ממצאים ספציפיים חריגים שיש יתרון אסתטי בטיפול בהם אזי שווה לחשוב על טיפול שהוא בעקרון או תוספות מלאכותיות/טבעיות או הסרת בלט מיותר ומציק או שילוב וכיוצא בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, והמשך קטן חשוב של שאלה

    רון
    16/03/2011

    האם כשאתה מדבר על הסרת "בלט" ... תיאורתית, במידה ורוצים להוריד בליטה קטנה שפיצית - אפשר "לנסר" /לשייף את החלק המפריע ? או שהתהליך כל כך דרסטי שעושים אותו רק במקרים קיצוניים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, והמשך קטן חשוב של שאלה - תגובה

    ד``ר רן טליסמן
    19/03/2011

    זה מאוד תלוי בבעייה אם הפתרון הוא רק שיוף או ניסור אזי רק הוא יעזור
    ״כלל אצבע״ - בדרך כלל דברים קטנים משלושה מילימטר לא מצדיקים פעולה ניתוחית בעצם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר. סייעת לי להבין יותר

    רון
    20/03/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו