לאחר הגדלת חזה מעל השריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר הגדלת חזה מעל השריר
    ליר
    17/03/2011

    שלום,שמי ליר בת 21 ,הנני 3 חודשי לאחר ניתוח הגדלת חזה מעל השריר,לפני הניתוח קבע הרופא שיש אפשרות לעשות מעל השריר וייעץ להכניס בין 300-350.(יש לציין שאני בחורה רזה),לבסוף הוחלט על 345,לאחר הניתוח בחודש חלו בעיות ניפתחו התפרים הרופא טען שכניראה הגוף דוחה את השתלים ושיש צורך לטפל ולחכות לראות מה קורה,לאחר טיפול אינטנסיבי התפרים ניסגרו.היום אני בערך 3 חודשים לאחר ניתוח,ויש לי ממש תחושה מוזרה בחלק התחתון של השד,הרגשה של שקית,כפלים,משהו לא נעים בכלל.זה מאוד מעצבן ומבאס אותי.יש לי מספר שאלות ואני ישמח אם תענה לי..האם התופעה הזו היא גלים והיא נוצרת עקב כך שהשתל מעל השריר, והוא גדול מידי??האם יש לי זכות לדרוש ניתוח חוזר ללא עלות??...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר הגדלת חזה מעל השריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר הגדלת חזה מעל השריר - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    22/03/2011

    ליר שלום,
    ראשית, טוב שהפתח נסגר בלי צורך בניתוח נוסף. כעת לאחר שפתח נסגר סביר להניח שהעור באזור עדיין דק מאוד. קחי בחשבון שאצלך ההחלמה תהיה ארוכה בהרבה מהממוצא. המתיני בסבלנות. תני למנתח שלך ללוות אותך בתהליך ההחלמה ואח"כ תראו ביחד אם יש צורך בניתוח נוסף. קחי בחשבון שהיית כפסע מצורך להוציא את השתל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו