שאיבת שומן בסנטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבת שומן בסנטר
    רונית
    15/04/2011

    שלום,
    אני בת 27 שנתיים אחרי לידה עליתי כ 30 קילו אחרי שילדתי וכרגע אני בדיאטה שהולכת לי ממש טוב ואין לי בעיה עם הגוף שמרזה הבעיה היחידה שלי היא עם הסנטר הכפול שקיבלתי...
    איתו אני לא יכולה להתמודד אני שונאת אותו וזה מה שגורים לי את החוסר ביטחון הכי גדול אני אפילו לא מצטלמת יותר בגלל זה.
    רציתי לברר האם ניתן לעשות שאיבת שומן רק בסנטר כדי שלא יהיה סנטר כפול, האם זה ניתוח שההחלמה ממנו כואבת ובכלל מה כרוך בזה וסדר גודל של עלויות שאני לפחות בכלליות אם זה משהו שאני יכולה להרשות לעצמי.
    אודה לכל פיסת מידע בנושא וחשבתי לעשות את זה בבית חולים אלישע האם מומלץ? מה עליי לבדוק כדי לקבוע שהרופא מקצועי?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן בסנטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן בסנטר - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    19/04/2011

    ליאת שלום,
    ניתן לבצע שאיבת שומן מהסנטר בהחלט. הכאבים לאחר ניתוח אינם גדולים במיוחד ומשכחי כאבים שכיחים למשך מספר ימים מספיקים בהחלט. נפיחות מקומית ושטפי דם צפויים במשך כשבועיים (לפעמים יותר)
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו