רקמת שד בבית השחי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רקמת שד בבית השחי...
    ענבל.ג
    18/04/2011

    שלום,
    התגלה אצלי בשנתיים האחרונות רקמת שד בבית שחי בשני הצדדים....נאמר לי שרצויי להוריד זה מאוד מפריע לי מבחינה אסטטית....
    השאלה שלי האם כדאי להוריד???חברה שלי עברה את זה לא ממזמן מאוד קשה עם זיהומים ובצקות יש לי תאריך לניתוח ומאז ששמעתי מחברתי אני חוששת לעשות זאת...מה המלצתך האם חייב להוציא?????האם כולם עוברות את זה ככה????אני מאוד מודאגת מכיוון שיש לי 2 קטנטנים בבית ואם לא אוכל לתפקד יותר משבוע זו בעיה עבורי...מה ההשלכות אם לא מוציאים?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רקמת שד בבית השחי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רקמת שד בבית השחי... - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    19/04/2011

    ענבל שלום,
    זנב השד מגיע עד לבית השחי וכאשר הוא גדל הדבר בא לידי ביטוי בצורת גושים. אם הגושים הם שפירים לפי קליניקה ובדיקות נוספות כגון אולטרסאונד או MRI אז לא חובה להוציא אותם. זיהום ובצקת וגם הצטברות נוזלים עלולים כמובן להופיע אחרי הניתוח. אם לא מוציאים את רקמת השד העודפת בבית השחי היא עלולה לגדול כפי שגדלה עד כה ויש צורך במעקב שיגרתי לסרטן שד כפי שהדבר נכון לגבי השדיים בכלל בהתאם לגיל וגורמי סיכון נוספים במידה וקיימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו