היי! יש לי כמה שאלות לגביי ניתוח אף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי! יש לי כמה שאלות לגביי ניתוח אף
    נטע
    26/04/2011

    אני רוצה לעשות ניתוח אף להעלמת הגבנון שיש לי על האף רציתי לשאול אם רוצה לעשות הרדמת כללית אז צריך להכניס איזשהו צינור מפחיד לגרון שינשים אותי או משהו? וכמה זמן נשארים בבית חולים? ובדרך כלל הניתוחים להעלמת הגבנון יוצאים יפה?......ואיך מרדימים בהרדמה כללית כי אי אפשר להשים את הדבר המרדים הזה על האף כי מנתחים....דרך הוריד נכון? הזריקה ממש כואבת? ואחרי כמה זמן היא משפיעה? וצריך להכניס מלא דברים לורידים? ואפשר לעשות את הניתוח בחופשת חנוכה (8 ימים של חופש) ואחרי שבוע לחזור לבית ספר? או שהאף יהיה נפוח מידיי בשביל לצאת איתו מהבית? סליחה על המיליון שאלות פשוט אני חייבת לעשות ניתוח אף וזה ממש מפחיד אותי!
    תודה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי! יש לי כמה שאלות לגביי ניתוח אף - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    26/04/2011

    נטע שלום,
    לרב נשארים בבית החולים מספר שעות לאחר הניתוח והולכים הביתה גם כאשר הניתוח בהרדמה כללית. צינור ההנשמה מוחדר רק לאחר שהמנותח כבר ישן לחלוטין ויוצא החוצה לפני שהתעורר לגמרי. חומרי ההרדמה ניתנים בתחילה דרך צינורית קטנה שמוכנסת לוריד המנותח (עירוי) לפני הניתוח. חופשה של כ-8 ימים עשויה להספיק לביצוע הניתוח ועד להורדת הגבס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו