שאלה לפני ניתוח הגדלת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לפני ניתוח הגדלת חזה
    הילה
    28/05/2011

    שלום!

    שמי הילה ואני בת כמעט 33... אני אחרי 2 לידות ושתי תקופות הנקה אינטנסיביות..
    החלטתי לאחרונה לעבור ניתוח להגדלת חזה אצל דר יצחק מאייר מרמת אביב.
    אני בד"כ בריאה. עברתי לפני כשנתיים וחצי בדיקת כירורג שד מקיפה, כחלק מבדיקות שגרתיות שהצבא מחייב לעבור (אני בקבע) , שיצאה תקינה לחלוטין. בנוסף לכך עברתי השבוע בדיקה בסיסית ביותר אצל אצל מנתח פלסטי אחר שיצאה תקינה.
    שאלתי- דר מאייר לא מחייב לבצע מתחת לגיל 40 US שד. האם אתם מסכימים? האם כדאי בכל זאת להתאמץ ולבצע את הבדיקה?
    ושאלה נוספת- הניתוח שדר מאייר ממליץ שאעבור הוא השתלה מתחת לשריר בשל מבנה השד( שטוח לחלוטין וא-סימטרי עד כדי צלע הבדל) . זאת, להבנתי על מנת להגיע לתוצאה יחסית טבעית. מה המשמעות של ניתוח מתחת לשריר? האם נוגעים בשריר עצמו? קראתי איפהשהוא שניתוח מתחת לשריר מחייב כריתה של חלק מהשריר. נשמע לי הזוי לחלוטין אבל אני מעדיפה לשאול!...

    תודה רבה על העזרה,

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לפני ניתוח הגדלת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני ניתוח הגדלת חזה - תגובה

    ד''ר נמרוד פרידמן
    28/05/2011

    היי הילה,

    אין צורך בממוגרפיה או US לפני גיל 40.
    בניתוח מתחת לשריר אין כריתה שלו אלא רק הפרדה באיזור אחד בכדי להכניס את השתל.
    ההחלטה על מיקום השתל (מעל או מתחת לשריר) תלוייה במספר גורמים ולוא דוקא בקיום חוסר סימטריה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו