האף נוטה ימינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האף נוטה ימינה
    קרן
    06/06/2011

    שלום אני בת 33 בגיל 18 עברתי ניתוח אף בזמנו לדעתי זה היה ניתוחמוצלח הייתי מאד מרוצה אך עם השנים האף תפס זוית ימינה כלומר קצה האף עקום זה מאד בולט כי האף שלי לא קצר ומאד צר. בנוסף הניתוח הבריאותי של העצם מחצה לא הצליח האף שלי מאד צר ונחיר אחד כמעט סגור ואני חושששת שזה רק ילך ויחמיר אם לא הייתי חוששת מניתוחים מזמן הייתי רצה לתקן אבל אחרי מה שקרה לי אני יותר חוששת מניתוח חוזר. תחושה שאני צריכה לקבל את העיוות שנוצר מחשש שיקרה גרוע יותר. האם תיקון הוא אותו תהליך כמו ניתוח האם באמת יש לי מה לחשוש, האם מקרה כזה מוכר כבאמת תהליך שהולך ומתעוות יותר, יש לציין שאני סובלת מנזלת כרונית גם "אף רטוב". אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האף נוטה ימינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האף נוטה ימינה - תגובה

    ד``ר רן טליסמן
    20/06/2011

    ראשית אם מציק לך האף לכי להתייעץ זה עוד לא מחייב שתבוצע פעולה
    שנית תיקון אפ בדרך כלל ממוקד רק לבעייה הספציפית ולכן הוא מרוכז וממוקד יותר ובדרך כלל ההיקף של הניתוח קטן יותר וכך גם ההחלמה המידית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו