תיקון גניקומסטיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקון גניקומסטיה
    א.ח
    19/06/2011

    שלום ולילה טוב,

    לפני כ-5 שנים עברתי ניתוח גניקומסטיה אצל רופא שהתברר, בדיעבד, שאינו מנתח פלסטי אלא כירורג רגיל. תוצאות הניתוח יצאו רע מאוד, עם המון עודפי-עור, ושקיעה של החזה פנימה. ושנה לאחר מכן עברתי ניתוח תיקון אצל מנתח פלסטי. בניתוח הוא הכניס חומר שנקרא גורטקס, אם אני זוכר נכון, והסיר את עודפי העור.
    הניתוח שיפר בצורה ניכרת את תוצאות הניתוח הראשון אבל לא באופן מצוין.
    כיום, 4 שנים אחרי, ואחרי המון מאמצים בחדר-הכושר ע"מ לנפח את שרירי החזה, המצב לא השתפר באופן משמעותי. עדיין ישנה שקיעה קלה (ולא סימטרית) של החזה, מעט עודפי עור, ואי-סימטריה במיקום בין הפטמות.
    שאלתי היא, האם ניתן ובכלל מומלץ, להתערב שוב ע"י ניתוח במקום, בפעם השלישית, על-מנת לנסות ולשפר את התוצאה שעדיין, שוב, איננה טובה?
    או שמא ייתכן שעליי להשלים עם המצב כמו שהוא ופשוט להמשיך ולנסות לשפר את המצב ככל-שניתן בחדר הכושר?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון גניקומסטיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון גניקומסטיה - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    20/06/2011

    א.ח. שלום,
    ההחלטה עם לחזור לניתוח שלישי היא החלטה מאוד מורכבת ותלויה במידת הטרדה שאתה מוטרד מהמראה הנוכחי לעומת הסיכונים שבדבר. על פניו נשמע שמי שניתח אותך בפעם השניה עשה עבודה רצינית עם שיפור משמעותי. אם אתה עדיין מוטרד גש אליו/אליה שוב ותחליטו ביחד אם שוה לקחת את הסיכון בשביל הסיכוי לשיפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו