צלקת +פגיעה עיצבית בגבה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלקת +פגיעה עיצבית בגבה.
    מירא'ז
    24/06/2011

    שלום רב,

    לפני כחודשיים עברתי תאונת דרכים וכתוצאה מכך הגבה השמאלית שלי נפתחה ועשו לי תפרים בביה"ח. כרגע יש לי צלקת בגבה ובנוסף לכך קיימת נפיחות( בצקת) מעל הגבה. כרגע אינני יכולה להפעיל את שריר הגבה רק מאיפה שהבצק נמצאת. אין באפשרותי להרים את הגבה שנפגעה ואילו רק אחת מהן .כך שיוצר אי סימטריה בגבות. וזה בולט לעין גם כשהגבה מתוחה כלפי מעלה ואילו השנייה במצב רגיל. הייתי אצל פלסטיקאי ואמר לי שכרגע יש רק להמתין עד חצי שנה לראות אם הבצקת תרד או לא ואז נוכל להעריך אם העצב נפגע. במידה והעצב ושריר הגבה אכן נפגע ההאם יש אפשרות של שחזור העצב על מנת שאוכל שוב להניע את הגבה וגם מבחינה קוסמטית שזה הכי מפריע לי. אנא בבקשה אני מודאגת ומה רוב הסיכויים שהבצקת עקב תאונה.וחבלה תעלם.??

    שאלה שנייה שברצוני לשאול האם יש אפשרות שחומר ההרדמה שניתן לי כשתפרו לי את הגבה הוא זה שגרם לשיתוק העצב?? ואם כן מה עלי לעשות. אני מודאגת ומדוכאת.
    הרופא אמר לי שכרגע רק עלי להמתין ואין מה לעשות. אשמח למענה בהקדם.
    בברכה, מירא'ז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקת +פגיעה עיצבית בגבה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלקת +פגיעה עיצבית בגבה. - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    02/07/2011

    שלום,
    נתחיל מהסוף- השפעת חומר ההרדמה פגה מספר שעות לאחר התפירה כך שהפגיעה אינה עקב ההרדמה.
    אכן כדאי להמתין מספר חודשים ואז לבצע הערכה נוספת לגבי מידת הפגיעה בעצב ואז לשקול האם וכיצד לנהוג.
    סבלנות והחלמה מהירה ומלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו