ישיבה במשרד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ישיבה במשרד
    הגר
    18/03/2012

    אני אוהב לשבת נמוך עם הכסא בעבודה
    האם יש לכך איזה השלכות או סיכונים?
    אם אני יודב גבוה מתחילים אצלי כאבי ברכיים וגם סתם כי נוח לי
    האם אני יכול להמשיך?
    אני עובד 9 שעות ביום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ישיבה במשרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה במשרד - תגובה

    גיל בן טובים
    19/03/2012

    שלום אור

    קביעת גובה הישיבה היינו דבר משמעותי ביותר ועלול להשפיע על כאבים באזור השכמות, הצוואר ודלקות במפרק כף היד.
    המבחן מהו ישיבה נמוכה-נקבע על ידי זה שמתקרבים עם הכיסא מתחת לשולחן ומניחים את אמות הידיים על השולחן, אם ההרגשה היא שצריך להרים את אזור חגורת הכתפיים, הדבר מעיד על ישיבה נמוכה, אם חגורת הכתפיים משוחררת, גובה הישיבה נכון, אם צריך להתכופף לשולחן סימן שאנו יושבים גבוה מידי.
    ישיבה נמוכה גורמת לעומס ומאמץ שרירי ובנוסף מנחי כף היד בעבודה עם העכבר יהיו בעייתים. ישיבה גבוה מידי תגרום לתופעת הקיפוזה בחלק העליון של הגב (מעין גיבנת).
    ישיבה גבוה מידי ללא הדום רגליים משפיעה מאוד על הגב התחתון וגם על הברכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו