שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ראובן
    24/07/2008

    שלום רב, באיזה בהירות עדיף לעבוד על המחשב? האם עדיף לעשות את המסך כהה מאוד, או בהיר מאוד? אני לאחרונה עושה אותו כהה, האם זה לא מאמץ את העיניים מדי? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידת הבהירות של המסך

    דלית בן טובים
    27/07/2008

    ראובן שלום התאמת בהירות המסך היא שילוב של העדפות אישיות עם כללים ארגונומיים. על פי הכללים הארגונומיים רצוי שהאור בחדר ומידת הבהירות של המסך יהיו כמה שיותר קרובים בעוצמתם. אני אישית חושבת שמסך שחור מעמיס על העיניים בשל הניגודיות הרבה. על מנת להגיע למצב הנכון ביותר עבורך הייתי ממליצה לך לשנות את הרקע של המסך למשך שבוע ולבחון את ההשפעה על הרגשתך בפרמטרים הבאים( רצוי לבצע מעקב רשום):מידת עייפות העיניים בסיום יום העבודה, האם הופיע אודם בעיניים ובאיזו רמה?האם העיניים מרגישות צורבות ויבשות?האם הופיעו כאבי ראש, סחרחרות או בחילות?כל התסמינים הנ"ל הינם תסמינים העלולים להופיע על רקע תאורה לא נכונה של המסך ושל סביבתו. לאחר שתבחן במשך כמה שבועות את הרגשתך תוכל לדעת באיזו רמה של בהירות כדאי לך לעבוד. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו