תמיכה לגב התחתון ע'י כריות תמיכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תמיכה לגב התחתון ע'י כריות תמיכה
    עוזי שחף
    22/01/2009

    שלום ! (זו ההודעה הנכונה,המדברת על גב עליון בזמן שכיבה,ולא הקודמת שנכתבה בטעות) שמי עוזי,ומזה שנים שאין לי פתרון הולם לשכיבה נוחה מול הטלוויזיה בחדר השינה. לאחרונה נחשפתי לכריות תמיכה לאזור הראש והגב העליון,ואני מתעניין בקניה של כרית תמיכה כאלה . עד היום נעזרתי תמיד בהגבהות "קומבינה",מגבת מקופלת,ועליה 2 כריות,וכו....אבל זה תמיד לא היה נוח עבורי,ותמיד גרם לי לכאבים בצואר ובראש...כמו כן אני סובל מכאבים כרוניים בגב התחתון ועומד לפני ניתוח ברצוני לשאול מספר שאלות נושא: 1.האם אכן הכריות המשופעות בריאות ומומלצות מבחינה בריאותית,יותר מערימת כריות ? 2.האם העובדה שנוח לי עם הכרית המשופעת-מעידה על התאמה? 3.האם קיים נזק מצטבר בשימוש לא נכון בהגבהות לראש ולצוואר? תודה מראש עוזי שחף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרית תמיכה

    גיל בן טובים
    23/01/2009

    עוזי שלום
    מכיוון שאני לא מכיר את הדגם הספציפי שעליו אתה מדבר, אתן לך תשובה כללית.
    בדרך כלל עומדת חשיבה אורטופדית מאחורי המוצר ולכן כדאי לך לנסות את הכריות ואז להחליט.
    אם תרגיש נוחות והטבה סימן שהכריות מתאימות לך. לגבי השאלה השלישית לגבי נזק מצטבר, הרי הדבר תלוי בך, אם תרגיש נוח והקלה אין שום נזק מצטבר, אם תרגיש לא נוח או כאב, תפסיק מיד.
    בסופו של דבר מוצרים ארגונומים חייבים להיות מותאמים לאדם המשתמש בהם. יכול להיות מוצר ארגונומי שמתאים למישהו אחד ולאדם אחר לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו