שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    רן
    13/07/2009

    ערב טוב.
    אני סובל קרוב לשנה וחצי מכאבים במרכז הגב משני הצדדים .את הכאב אני מרגיש כמה פעמים בלילה ,כשאני מתעורר מהכאב ונרדם שוב ובבוקר בערך למשך שעה.אם אני יושן יותר משש שעות אני מרגיש את הכאב לזמן ארוך יותר והכאב מקרין לי גם לכיוון עצמות בית החזה.הכאב מתפוגג בדר"כ לבד ואני כמעט ולא מרגיש אותו במהלך היום.את הכאב אפשר להגדיר ככאב מופשט ולא נקודתי,וככאב של נוקשות של הגב.
    עשיתי את כל הצילומים כולל MRI צווארי וגבי,ולא נמצא שום ממצא שמסביר את כאביי הגב.
    שאלותיי בבקשה הם;
    1.ממה בכל זאת יכול הכאב לנבוע?ומה כדאי לעשות כדי לשפר את המצב?
    2.איך אפשר להסביר את התופעה שאם אני יושן יותר משש שעות כואבות לי גם עצמות בית החזה ומסביב להן?איך זה קשור לגב?
    3.ניסיתי טיפולי פיזוטרפייה למיניהם שלא עזרו וגם טיפול תרופתי בארקוקסייס שטיפה הקל אך לבטח שלא פתר את הבעייה,מה עוד אפשר לנסות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרון לכאבים

    דלית בן טובים
    16/07/2009

    רן שלום

    טיפול רציני כולל בדיקה של סביבת העבודה ואורח חיים. צריך לגלות מה באורח החיים שלך או בסביבת העבודה שלך גורם לכאבים מהם אתה סובל. אני מציעה שתזמין יועץ ארגונומי שיאתר את גורמי הסיכון, כולל פיתרונות ואז לדעתי יש סיכוי שכאביך יופחתו במידה ניכרת. עד שלא יבדקו בצורה יסודית את כל אורחות חייך וסביבת עבודתך יהיה קשה מאוד לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו