מרחק ממסך המחשב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרחק ממסך המחשב
    ליאת
    12/11/2007

    שלום, יש לי מחשב נייד, לפני שקניתי מקלדת, המחשב היה במרחק 55 ס"מ בערך מהעיניים. לאחר שקניתי מקלדת הרחקתי את המחשב למרחק 90 ס"מ אבל מאז אני מרגישה שהעיניים מתייבשות יותר ואני סובלת לפעמים מכאבי ראש. לפני כן לא הרגשתי בעיה בעיניים.
    האם המרחק צריך להיות בדיוק 70 ס"מ? האם לא עדיף שהמסך יהיה כמה שיותר רחוק? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרחק ממסך המחשב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרחק ממחשב נייד

    דלית בן טובים
    13/11/2007

    יעל שלום
    המרחק הרצוי מממסך המחשב הינו מרחק של יד מהמשתמש.
    נהדר שחיברת מקלדת חיצונית אך האם לאחר שהרחקת את המחשב הנייד, דאגת להגביה את המסך למצב שבו הגבול העליון בגובה העיניים שלך. אולי זהו מקור הבעיה.
    הגובה והמרחק נתונים להתאמות אישיות לפי נוחות אישית אך אלו קווי היסוד לפיהם צריך למקמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודל מסך מחשב של לפ טופ

    שרון
    12/07/2008

    שלום דלית, בהמשך לתגובתך על מרחק מסך המחשב ברצוני לשאול את הדבר הבא: אני סטודנטית העומדת כרגע לפני רכישת מחשב נייד, יש לי מספר גבוה במשקפי ראיה (למרחק) - ואני מתלבטת איזה גודל מסך יהיה לי הכי טוב. ההתלבטות היא בין מסך של 13", 14" ו-15". מלבד העובדה כי אני בעלת משקפי ראיה, חשוב לי להדגיש כי מרחק של המחשב בכסא של סטודנט... הוא בקושי במרחק של חצי יד וגם זה במקרה הטוב... ההוצאה היא גם כך וגם כך לא קטנה.. וברצוני להיות סמוכה ובטוחה שעשיתי את הקנייה הנכונה של מחשב שילווה אותי לעוד 3 שנים לפחות - כאשר ההתלבטות שלי העכשווית היא רק לגבי גודל המסך. לתשובתך המקצועית אודה.. יום נפלא, שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודל מחשב נייד

    גיל בן טובים
    12/07/2008

    הי שרון

    העצה הכי טובה שלי היא לנסות לא לעבוד עם המחשב הנייד בלימודים, בגלל התנאים, כיסא סטודנט שלא מאפשר מיקום נכון ומעבר לזה התנוחה בכיסא יכולה להחמיר לא רק עם העיינים, אלא גם עם הגב, מפרקי הידיים ועוד.
    ההחלטה שלך צריכה להיות בריאות או הצלחה אקדמאית (למרות שרבים וטובים לא משתמשים במחשב נייד בלימודים). דרך נוספת להתמודד עם הבעיה היא לנסות לבקש אישור לשבת ליד שולחן, בחלק מהמקומות ניתן לסדר אפשרות זאת.
    במידה ובכל זאת החלטת להשתמש במחשב הנייד למרות כל הבעיות הבריאותיות הנוצרות, ההמלצה שלי היא לקנות גודל 15 אינצ'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה הזריז :)

    שרון
    13/07/2008

    כבר החלטתי מבעוד מעד שכאשר ארכוש מחשב נייד - אשתדל שלא להשתמש בו בכל ההרצאות כדי לא לאמץ את העיניים יותר מידי (יש לי מספר גבוה.. 4 וחצי ו-4 ו3/4...) עזרת לי רבות בהתלבטות בקניית המחשב הרצוי עפ"י גודל המסך הנדרש - תודה רבה!! ישר כח! שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עושה לי שכל...

    שרון
    14/07/2008

    הרי מבחינת טלוויזיה נאמר כי ככל שהמסך יותר גדול - יש לשבת יותר רחוק - ולהיפך. אז למה במקרה של מחשב נייד המשרת סטודנט, כאשר הוא בד"כ מונח או על כסא סטודנט או פעמים רבות על רגליי הסטודנט כשהוא משתמש במחשב, יש לקנות את המסך הגדול יותר ולא הקטן יותר? גם אני בעל משקפי ראיה למרחק - והדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לאמץ את העיניים ולהגדיל את המספר בהם - אך היות ומסך המחשב הנייד ממוקם רוב הפעמים כל כך קרוב אלי לא ברור לי מה ההבדל. אשמח לתשובה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרחק ישיבה ממסך מחשב נייד

    גיל בן טובים
    16/07/2008

    בתשובה שלי לקחתי בחשבון שעובדים עם המחשב הנייד גם בבית, בעיקר סטודנטים שגרים בדירות שכורות ולכן עדיף מסך גדול, מעבר לזאת, המחשבים הניידים כל כך קטנים שאי אפשר להשוות אותם לטלוויזיה וגם אם שמים אותם על הברכיים עדיין צריך מסך של 15 אינצ'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו