עבודה במשרד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבודה במשרד
    דנית
    19/08/2010

    עד עכשיו האמנתי כי אני יושבת בגובה נכון מבחינת העיניים על החלק העלייון של המחשב בקו ישר. היום הבנתי, אני לא יושבת זקוף במשרד! כשניסיתי להזדקף הבנתי כמה אני צריכה להשפיל עיניים במצב זה וכן שהשולחן כנראה נמוך מדי למנח הידיים. לאחרונה התחילו לי זרמים ברגליים ותחושת נימול ברגל אחת. האם זה קשור? מה אתם מציעים? אולי כדאי לקנות משהו שיגביה את המחשב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה במשרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארגונומיה בעבודה

    דלית בן טובים
    19/08/2010

    דנית שלום

    התחושות שאת מתארת מהוות תמרור אזהרה עבורך, סידור נכון של עמדת המחשב הוא לא דבר פשוט, ישנם הרבה מאוד פרמטרים שצריכים לקחת בחשבון, אני לא מאמין שהבעיה שלך היא מסך המחשב, אני מציע לך לקחת יועץ ארגונומי שיגיע לעמדה שלך, ינתח אותה ויתן לך את הפתרון המתאים. אל תנסי לבד, את יכולה להחמיר את המצב.
    ככל שתקדימי את הייעוץ, כך מצבך פחות יורע ולא יהפך לכרוני.
    מצב כרוני מאוד קשה לשיקום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו