מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שולחן פינת אוכל המשמש גם לעבודהקייטיקיי28/04/2011
הזמנו שולחן פינת אוכל שיש לו דופן מעובה למשטח האכילה.
לא דובר דבר על גובה השולחן.
כשהגיע, אחרי שהורכב והמרכיבים הלכו, התיישבתי לצידו ונוכחתי לדעת שהוא גבוה מידי ולא נוח לי, מדדתי וראיתי שמדובר ב- 78 ס"מ.
אנחנו משפחה בגבהים של פחות מהממוצע. בעלי 1.70. הילדים, למרות שבגירים, מתחת ל1.70 ואני 1.55.
עשיתי חשבון שגם אם יורידו מגובה השולחן 2,3 ס"מ אף אחד מאיתנו לא יתנגש ברגליו בפלטה מעליו.
בעלי מרבה לשבת לצורכי עבודתו עם מחשב נייד ליד שולחן פינת האוכל וכעת זה מורגש גבוה מידיי ולא נוח.
מה עושים?
האם יש לנו בסיס לדרישה מהיצרן של השולחן לקצר את הרגליים מכוון שהוא גבוה מהתקן או מהנורמה?
היש תקן בענין? מהו? לאן אני יכולה להפנות את היצרן בענין או לעגן את דרישתי לקיצור הבסיס?
תודה מראש על התייחסותכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה לשאלה שלי
קייטיקיי28/04/2011רק להוסיף, שבודאי שבגובה כזה של שולחן אי אפשר לשבת עם כדור פיזיותרפי מול שולחן האוכל, כפי שהמלצת כמה סוגיות קודם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת קטנה לשאלה שלי - תגובה
דלית בן טובים28/04/2011נכון, לא ניתן לשבת עם כדור פיזיותרפי ליד שולחן בגובה כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשולחן פינת אוכל המשמש גם לעבודה - תגובה
דלית בן טובים28/04/2011שלום רב
גובה שולחן אמור להיות בין 72 ס"מ - 78 ס"מ. ההפרש מיועד לתת מענה לגבהים השונים הקיימים היום בעולם בין בני האדם.
על חובת הקונה לבקש את הגובה הרצוי עבורו, לדוגמא אצלכם במשפחה גובה השולחן צריך להיות 72 ס"מ.
כיום גובה השולחן גורם לכם כשאתם מניחים את אמות הידיים בזמן האכילה או עבודה עם מחשב נייד להרמת כתפיים שיוצרת עומס עצום על חגורת הכתפיים.
הפתרון יכול להיות להשתמש בכיסאות שרטט העולים גבוה שכוללים חישוק לרגלים שניתן לכיוון (קוטר החישוק צריך להיות 30 ס"מ) על מנת שיהיה נוח להניח עליו את כפות הרגליים. אפשרות נוספת היא להנמיך את השולחן ע"י ניסור הרגלים. שימי לב לא להשתמש בכיסאות עם משענות ידיים היות ועובי השולחן שלכם הוא גם גדול ואז משענות הידיים יתקעו בשולחן. לגבי השאלה המשפטית מי אשם בתקלה, אני לא הסמכות השיפוטית לכך למרות שאני חושב שהמקרה שלך וגם של הרבה אנשים אחרים מדגים כמה חשוב לשלם עבור ייעוץ ארגונומי לפני שמשקיעים אלפי שקלים בשולחן שבסופו של דבר לא מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




