שולחן פינת אוכל המשמש גם לעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שולחן פינת אוכל המשמש גם לעבודה
    קייטיקיי
    28/04/2011

    הזמנו שולחן פינת אוכל שיש לו דופן מעובה למשטח האכילה.
    לא דובר דבר על גובה השולחן.
    כשהגיע, אחרי שהורכב והמרכיבים הלכו, התיישבתי לצידו ונוכחתי לדעת שהוא גבוה מידי ולא נוח לי, מדדתי וראיתי שמדובר ב- 78 ס"מ.
    אנחנו משפחה בגבהים של פחות מהממוצע. בעלי 1.70. הילדים, למרות שבגירים, מתחת ל1.70 ואני 1.55.
    עשיתי חשבון שגם אם יורידו מגובה השולחן 2,3 ס"מ אף אחד מאיתנו לא יתנגש ברגליו בפלטה מעליו.

    בעלי מרבה לשבת לצורכי עבודתו עם מחשב נייד ליד שולחן פינת האוכל וכעת זה מורגש גבוה מידיי ולא נוח.
    מה עושים?
    האם יש לנו בסיס לדרישה מהיצרן של השולחן לקצר את הרגליים מכוון שהוא גבוה מהתקן או מהנורמה?
    היש תקן בענין? מהו? לאן אני יכולה להפנות את היצרן בענין או לעגן את דרישתי לקיצור הבסיס?

    תודה מראש על התייחסותכם.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה לשאלה שלי

    קייטיקיי
    28/04/2011

    רק להוסיף, שבודאי שבגובה כזה של שולחן אי אפשר לשבת עם כדור פיזיותרפי מול שולחן האוכל, כפי שהמלצת כמה סוגיות קודם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה לשאלה שלי - תגובה

    דלית בן טובים
    28/04/2011

    נכון, לא ניתן לשבת עם כדור פיזיותרפי ליד שולחן בגובה כזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שולחן פינת אוכל המשמש גם לעבודה - תגובה

    דלית בן טובים
    28/04/2011

    שלום רב

    גובה שולחן אמור להיות בין 72 ס"מ - 78 ס"מ. ההפרש מיועד לתת מענה לגבהים השונים הקיימים היום בעולם בין בני האדם.
    על חובת הקונה לבקש את הגובה הרצוי עבורו, לדוגמא אצלכם במשפחה גובה השולחן צריך להיות 72 ס"מ.
    כיום גובה השולחן גורם לכם כשאתם מניחים את אמות הידיים בזמן האכילה או עבודה עם מחשב נייד להרמת כתפיים שיוצרת עומס עצום על חגורת הכתפיים.
    הפתרון יכול להיות להשתמש בכיסאות שרטט העולים גבוה שכוללים חישוק לרגלים שניתן לכיוון (קוטר החישוק צריך להיות 30 ס"מ) על מנת שיהיה נוח להניח עליו את כפות הרגליים. אפשרות נוספת היא להנמיך את השולחן ע"י ניסור הרגלים. שימי לב לא להשתמש בכיסאות עם משענות ידיים היות ועובי השולחן שלכם הוא גם גדול ואז משענות הידיים יתקעו בשולחן. לגבי השאלה המשפטית מי אשם בתקלה, אני לא הסמכות השיפוטית לכך למרות שאני חושב שהמקרה שלך וגם של הרבה אנשים אחרים מדגים כמה חשוב לשלם עבור ייעוץ ארגונומי לפני שמשקיעים אלפי שקלים בשולחן שבסופו של דבר לא מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו