זוית קיפוזיס ממוצעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוית קיפוזיס ממוצעת
    רועי
    18/01/2008

    שלום.

    אני בן 17.5. בעקבות הליכה שפופה ו round back עשיתי צילום LP לגב, כדי לבדוק אם הקיפוזיס מבני או תנוחתי. (אני מתכוון לקיפוזיס ולא לסקוליוזיס).

    הצילום הראה שהזוית הקיפוטית היא בת 40 מעלות. האורטופד אמר לי שזו הממוצע העולמי.

    השאלה שלי - אם זהו אכן הממוצע, והאם הממוצע הוא אותו ממוצע בכל שכבות הגיל

    או שבגיל שלי הקיפוזיס שלי נחשב הרבה מעל ההמוצע?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוית קיפוזיס ממוצעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קייפוזיס בגיל הנעורים

    ד``ר עופר ברוך
    21/01/2008

    עומרי שלום,
    קייפוזיס מוגדרת נורמאלית באנשים בוגרים מעל גי 25 בין 36 ל- 40 מעלות לפי הספרות הכירופרקטית והראדיולוגית. אם לך, כנער יש 40 מעלות זה נקרא נורמאלי גבוה ודורש התייחסות ובדיקה וכן בוודאי טיפול כירופרקטי על מנת לאפשר לך להשלים את מילוי מסת הסידן בעצמות הגב העליון בצורה הטובה והבריאה ביותר.
    יתכן, כי עקב נפילות או ספורט או הרמת משקולות יש לך כבר שינויי מיבני בגופי החוליות בגב העליון אשר יכולים לתת את סנדרום שוארמנס.
    אנא, קבע תור לד"ר לכירופרקטיקה אשר יבדוק את הצילומים, אותך ויעזור לך באופן בטוח ובריא. אל תחכה לכאבים כי השירות הצבאי עלול לגרום להגברת הכיפוף.
    לבריאות,

    ד"ר ברוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו