כאב בחזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בחזה
    גיא
    01/05/2008

    ד"ר שלום
    אני בן 22 ויש לי כאבים בחזה 5 חודש לפני הכאבים הייתי מתאמן בחדר כושר
    הכאבים הם כמו דקירות וכאב חד בעצב שמקרין אל היד וגם לרגל לפעמים ובשניים. ובסיבוב חלק הגוף העליון כואב.
    ובלחיצה על המקום בתנועה מסויימת גם כואב. הכאב הוא לא מבחוץ לצלעות אלה משהו בפנים.לפני כחודש הלכתי לאורטופד והוא הבחן אצלי neuralgia and radiculitis הוא נתן לי אתופן ל20 יום שלא עזר הלכתי שוב פעם וקיבלתי ממנו כדורי ארקוקסיה וכבר שבועיים אני לוקח אותם יש הקלה אבל עדיין כואב אני רוצה לציין שעשיתי גם צילום והכל תקין. השאלה שלי היא האם תחום כירופרקטיקה יכול לעזור לי ועל מי אתה יכול להמליץ באזור הצפון? אגב אני מבוטח של מכבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בחזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב עליון, בית חזה ויד

    ד``ר עופר ברוך
    01/05/2008

    גיא שלום,
    מה שהנך מתאר יכול לנבוע ממגוון סיבות, רובן קשורות בשלד ועמוד השדרה או עצב היוצא מהם.
    ד"ר לכירופרקטיקה הוא הכתובת המקבילה לאורטופד בכל הקשור לבעיות לא טראומטיות רציניות כגון שברים ודלקת חריפה.
    מומלץ לפנות לד"ר לכירופרקטיקה מומחה כגון ד"ר רז יהודה באיזור כפר תבור וראש פינה או ד"ר רונן וולגרין בקריות או ד"ר רפי גולדמן או ד"ר נעמה שוורץ באיזור חיפה,
    לבריאות ובהצלחה,

    ד" ר ברוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו