מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנקים בחזהcal02/10/2008
כשאני מתמתח אחרי ישיבה מרובה מול המחשב או אחרי קריאה מרובה אני מרגיש קנקים בחזה בחלק העליון. אני יודע שהגב שלי לא הכי ישר אורטופד אמר לי לעשות תרגילים לשיפור היציבה. (בלי קשר לקנקים) התחלתי לעשות תרגילים לפי שיטת ה "קלנטיקס" ואחרי שבוע בערך התחילו לי הקנקים זה לא היה קודם! מה אני עושה? יכול להיות שזה קשור לשיטת ההתעמלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים בחזה לאחר התעמלות ומחשב
ד``ר עופר ברוך03/10/2008שלום לCAL ,
הקליקים אותם הנך מרגיש, מקורם במיפרקי חוליות הגב העליון וחיבורי הצלעות אליהם.
הם נגרמים לך בכזו קלות, כנראה עקב גמישות יתר של השלד שלך, כלומר החוליות-רקמות החיבור-והשרירים.
אם ישנה בעיית יציבה שהמבנה איננו ישר או לא לפי הקימורים הבריאים האנטומיים, שום התעמולת לא תעזור באופן משמעותי לפני שתיבדק ותטופל על ידי ד"ר לכירופרקטיקה, ולכן עיצות האורטופד לא יהיו בשלב זה יעילות, דבר המשתמע מתיאוריך.
אל תאשים שיטת התעמלות בקליקים אלא גש להיבדק על ידי ד"ר לכירופרקטיקה הקרוב למקום מגוריך. אם לא תרגיש שינוי ושיפור תוך מספר טיפולים, ניתן תמיד לפנות לחוות דעת שניה של כירופרקט מומחה בשיקום או בפגיעות ספורט,
בהצלחה ובברכה,
ד"ר ברוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנקים בחזה-ועוד שאלה
cal03/10/2008תודה רבה על התשובה! אבל אני מוכרח לצין שעד שהיתחלתי להיתעמל לא הרגשתי שום קנקים!! האם שייך לעשות תרגילי כירופרקטיקה לבד? ועוד שאלה: אם אני עומד במקום 10 דקות בערך אני מתחיל להרגיש כאבים בגב התחתון וגם כשאני עושה הליכה אחרי בערך 10-15 דקות אני מתחיל להרגיש כאבים. אני בן 22 יש לי "הגב ישר יש מעט לורדוזיס מוגבר בעמ"ש המתני ומעט כיפוזיס בשכמות" כךהגדיר את זה האורטופד -והביא לי חוברת לשיפור היציבה. האם הכאבים קשורים ליציבה לא נכונה? והאם העקמת משפיע? האם אימון בשיטת הקלנטיקס מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה לקליקים בחזה וכאבי גב
ד``ר עופר ברוך03/10/2008שלום לך מחדש,
התשובה הראשונה טומנת בחובה את התשובות גם לשאלותיך הנוספות.
עקב בעיות יציבה של אגן נטוי כנראה, חוליות הגב התחתון מקבלות פקודות פיצוי על ידי מרכזי הפעלת שרירי היציבה במוח וככה נוצרת עקמת נרכשת, שינויים בקימורי עמוד השדרה וכמו שכתבתה, הנך מתקשה בעמידה במקום או הליכה קצרה וכן שקע מותני מוגבר ושכמות כפופות.
הכל מתנקז לפעילות לא תקינה של מבנה השלד אשר כרגע הינו בוודאות כמעט גמורה לא ישר ולא מאוזן.
לכן, פעם נוספת, קלנטיקס או כל התעמלות אחרת או הליכה אם יעזרו בכלל, זה יהיה לזמן קצר בהקלה על כאבים אך השחיקה תחזור עקב מבנה לא ישר אשר רק הד"ר לכירופרקטיקה מכיר איך לבדוק ולטפל בו. עובדה, האורטופד רק בדק ונתן לך חוברת תרגילים אבל השאיר אותך עקום, ולכן הכאבים ממשיכים.
אנא פנה לד"ר לכירופרקטיקה הקרוב למקום מגוריך,
בהצלחה,
ד"ר ברוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
cal07/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




