קנקים בחזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנקים בחזה
    cal
    02/10/2008

    כשאני מתמתח אחרי ישיבה מרובה מול המחשב או אחרי קריאה מרובה אני מרגיש קנקים בחזה בחלק העליון. אני יודע שהגב שלי לא הכי ישר אורטופד אמר לי לעשות תרגילים לשיפור היציבה. (בלי קשר לקנקים) התחלתי לעשות תרגילים לפי שיטת ה "קלנטיקס" ואחרי שבוע בערך התחילו לי הקנקים זה לא היה קודם! מה אני עושה? יכול להיות שזה קשור לשיטת ההתעמלות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנקים בחזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליקים בחזה לאחר התעמלות ומחשב

    ד``ר עופר ברוך
    03/10/2008

    שלום לCAL ,
    הקליקים אותם הנך מרגיש, מקורם במיפרקי חוליות הגב העליון וחיבורי הצלעות אליהם.
    הם נגרמים לך בכזו קלות, כנראה עקב גמישות יתר של השלד שלך, כלומר החוליות-רקמות החיבור-והשרירים.
    אם ישנה בעיית יציבה שהמבנה איננו ישר או לא לפי הקימורים הבריאים האנטומיים, שום התעמולת לא תעזור באופן משמעותי לפני שתיבדק ותטופל על ידי ד"ר לכירופרקטיקה, ולכן עיצות האורטופד לא יהיו בשלב זה יעילות, דבר המשתמע מתיאוריך.
    אל תאשים שיטת התעמלות בקליקים אלא גש להיבדק על ידי ד"ר לכירופרקטיקה הקרוב למקום מגוריך. אם לא תרגיש שינוי ושיפור תוך מספר טיפולים, ניתן תמיד לפנות לחוות דעת שניה של כירופרקט מומחה בשיקום או בפגיעות ספורט,
    בהצלחה ובברכה,

    ד"ר ברוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנקים בחזה-ועוד שאלה

    cal
    03/10/2008

    תודה רבה על התשובה! אבל אני מוכרח לצין שעד שהיתחלתי להיתעמל לא הרגשתי שום קנקים!! האם שייך לעשות תרגילי כירופרקטיקה לבד? ועוד שאלה: אם אני עומד במקום 10 דקות בערך אני מתחיל להרגיש כאבים בגב התחתון וגם כשאני עושה הליכה אחרי בערך 10-15 דקות אני מתחיל להרגיש כאבים. אני בן 22 יש לי "הגב ישר יש מעט לורדוזיס מוגבר בעמ"ש המתני ומעט כיפוזיס בשכמות" כךהגדיר את זה האורטופד -והביא לי חוברת לשיפור היציבה. האם הכאבים קשורים ליציבה לא נכונה? והאם העקמת משפיע? האם אימון בשיטת הקלנטיקס מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה לקליקים בחזה וכאבי גב

    ד``ר עופר ברוך
    03/10/2008

    שלום לך מחדש,
    התשובה הראשונה טומנת בחובה את התשובות גם לשאלותיך הנוספות.
    עקב בעיות יציבה של אגן נטוי כנראה, חוליות הגב התחתון מקבלות פקודות פיצוי על ידי מרכזי הפעלת שרירי היציבה במוח וככה נוצרת עקמת נרכשת, שינויים בקימורי עמוד השדרה וכמו שכתבתה, הנך מתקשה בעמידה במקום או הליכה קצרה וכן שקע מותני מוגבר ושכמות כפופות.
    הכל מתנקז לפעילות לא תקינה של מבנה השלד אשר כרגע הינו בוודאות כמעט גמורה לא ישר ולא מאוזן.
    לכן, פעם נוספת, קלנטיקס או כל התעמלות אחרת או הליכה אם יעזרו בכלל, זה יהיה לזמן קצר בהקלה על כאבים אך השחיקה תחזור עקב מבנה לא ישר אשר רק הד"ר לכירופרקטיקה מכיר איך לבדוק ולטפל בו. עובדה, האורטופד רק בדק ונתן לך חוברת תרגילים אבל השאיר אותך עקום, ולכן הכאבים ממשיכים.
    אנא פנה לד"ר לכירופרקטיקה הקרוב למקום מגוריך,
    בהצלחה,

    ד"ר ברוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    cal
    07/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו