ורטיגו כחודש ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ורטיגו כחודש ימים
    משה
    18/08/2010

    שלום,
    אני לאחר ניתוח היפופיזה (לפני חודשיים).
    כחודש ימים אני סובל מורטיגו אותו אבחן רופא א.א.ג.
    בעצת רופא א.א.ג, עברתי 3 טיפולי פיזיותרפיה וכלום לא עוזר.
    אני נוטל 1/2 כדור ליום פרנידזון מזה כחודשיים.
    מה עושים בנושא הסחרור?
    אולי הכדור משפיע על הסחרור?
    מה השלב הבא אם הפיזיותרפיה לא עוזרות 100%?

    נשלחתי לבדיקת שמיעה ע"י רופא א.א.ג - הכל תקין!
    נשלחתי לבדיקות כלליות - טוסטסטורון נמוך 7.1 ו-somatomedin c
    גבוה 432.יתר הבדיקות תקינות!
    אני מרגיש לעיתים גם לחץ בעיניים כתוצאה מהסחרור.
    *ניתוח ההיפופיזה עבר בהצלחה.

    תודה,
    מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ורטיגו כחודש ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ורטיגו ולחץ בעיניים

    ד``ר עופר ברוך
    22/08/2010

    מיכה שלום,
    איננו יודעים מה פשר "הניתוח עבר בהצלחה" כי לחץ בעיניים יכול מאוד לנבוע מאיזור הניתוח של ההיפופיזה, הקרוב לצומת המפגש של שני עצבי הראיה, הכיאזמה.
    ורטיגו ובעיות שיווי משקל יכולים לנבוע גם ממקור צווארי מיפרקתי ושרירי ולכן, היינו ממליצים לשקול את שילוב הכירופרקט בצוות המטפל שלך, ובפרט כי הניורוכירורג שלך שניתח אותך שקט ביחס למצב כלי הדם שלך העולים דרך הצוואר למוח וכן במוח עצמו,
    אנא ברר אם ניתן לשלב כירופרקט כאמור בהיוועצות עם כירופרקט מומחה ובוודאי הניורוכירורג שלך,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו