גב תחתון תפוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גב תחתון תפוס
    שירלי
    24/08/2010

    אני בת 35 ועד היום לא סבלתי מכאבי גב באופן קבוע . לפני כמה ימים "נתפס" לי הגב באזור הגב התחתון וכניראה עקב עבודה בתנוחות לא נכונות . חשבתי שהתעמלות תעזור אבל כניראה רק גרמתי לנזק חמור יותר כי מאז אני סובלת מכאבים עזים ולא מסוגלת ללכת יותר ממספר מטרים . מה שמדאיג אותי יותר היא העובדה שאני ממש עקומה. כשאני עומדת מול המראה ,אפשר לראות בבירור שמותן אחת שלי "התקבעה" בתנוחה גבוהה יותר מהמותן השניה . זה מראה קצת מבהיל. אני חושבת מה שאני מצפה לו זה לשמוע ממכם שלא מדובר
    במשהו יוצא דופן ושהמותניים שלי יתאזנו מחדש ברגע שההתקף יעבור.
    נכון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גב תחתון תפוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטייה בזמן התקף

    ד''ר מיכאל שוורץ (D.C)
    24/08/2010

    שלום שרלי
    שיש גירוי בגב תחתון על רקע עיצבי/ מפרקי הגוף ינסה להוריד לחץ מעל אותה רקמה בעייתית בעזרת שינוי תנוחת הגוף דבר הניקרא באנגלית antalgic position. שינוי התנוחה נעשה ע,"י כיווץ שרירים באזור. בדר"כ שהגרוי נחלש ונעלם תנוחת הגוף חוזרת למצב נורמלי. החלמה מהירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו