מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוספי מזון של הרבלייף טובים ?אלי11/03/2007
אני מתאמן בחדר כושר כדי לעלות במשקל
אני אוכל נכון במהלך כל היום אבל המליצו להשתמש בתוספי מזון כגון חלבון, הציעו גם להשתמש בשייקים של חברת הרבלייף שהם עשירים בחלבון טהור כ 20 גרם חלבון במנה, האם אתה ממליץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במשקל
איציק ברדה11/03/2007שלום לך
אם ברצונך לעלות במשקל רצוי להוסיף לתזונה יותר קלוריות , תוספי החלבונים למינהם עשירים בחומצות אמינו המיועדים יותר לפיתוח שרירים שהגוף נמצא במשקל הרצוי .
ניתן ואף רצוי להשתמש גם בחלבון אם ברצונך לפתח את שרירי גופך בנוסף לעליה במשקל.
תוספי הקלוריות באבקות נקראות weight ganier ומכילות כ 1850 קלוריות בצריכה יומית של 3 מנות.(המכיל פחממות בעיקר ,חלבונים ויטמינים ומינרלים)
ניתן גם להוסיף חלבון על פי החישוב למבוגר שמתאמן 1.2 כפול משקל הגוף כך תוכל לדעת כמה חלבון להוסיף לתזונה היומית שלך.(אם אתה שוקל 70 ק"ג כפול 1.2 נותן84 גרם חלבון ביום)
הזמן הרצוי לנטילת החלבון הוא מיד לאחר האימון או ליפני השינה,החלבון המומלץ ביותר הוא חלבון מי גבינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין eשירלי10/03/2007
רציתי לדעת את הקשר בין ויטמין E לפוריות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין E ופוריות
איציק ברדה11/03/2007שלום לך
ויטמין E הוא נוגד חימצון (אנטי אוקסידנט ) לויטמין E תפקידים רבים בגוף כגון שמירה על כלי הדם,גמישות העור,איזון המערכת ההורמונלית ועיכוב תהליכי הזדקנות.
בהקשר לשאלתך נראה במחקרים שנעשו בבעלי חיים שחוסר בויטמין E גורם לקושי בכניסה להריון וזאת בשל חמצון שומנים ברחם ובחצוצרות המופעים בחסר של ויטמין E.
אני ממליץ ליטול ויטמין E בשלוב של אנטי אוקסידנטים נוספים כגון ויטמין C וסלניום וזאת על מנת ליעל את פעילותו של הויטמין E.
גם בפוריות הגבר ישנה חשיבות לויטמין E וזאת בשל חשיבות ויטמין E בזרימת הדם.
המינון המומלץ הוא בין 400 ל 200 IU (יחב"ל). עם האוכל.
בכל מקרה לנשים המתכננות הריון מומלץ להשתמש גם בחומצה פולית או במולטי ויטמין כגון פרה- נטל המכיל חומצה פולית וזאת על מנת למנוע מומים עצבים בעובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה איציק ועוד שאלה...
שירלי11/03/2007בזמן טיפולי פוריות ונטילת הורמונים ממלץ להגדיל את המינון של ויטמין E ?
מהו המינון המומלץ כאש ידוע בוודאות על בעיות בפוריות ?
תודה שוב...
וכמובן שאני נוטלת חומצה פולית...תודה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוריות וויטמין E המשך
איציק ברדה12/03/2007שלום לך
ויטמין E הינו ויטמין מסיס בשמן לכן אין צורך לצרוך אותו בכמויות גבוהות אני ממליץ על מינון של 400 IU שישה ימים בשבוע פעם ביום לאחר האוכל.
לאחר שידוע לך שאת בהריון אין צורך להמשיך בנטילת ויטמין E מומלץ להמשיך במולטי ויטמין
פרה נטל לאורך כל ההריון וההנקה שם יש כמות של 50 IU וזה מספיק לתמיכה במהלך ההריון וההנקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3avi07/03/2007
לשם מה אנו צריכים לבלוע
את אומגא 3 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומגה 3
איציק ברדה08/03/2007אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית לא רוויה,חומצת שומן זו משתתפת בתהליכים רבים בגוף האדם כגון לחץ דם ,טמפרטורת הגוף,יצור הומונים ואף בתפקוד המערכת החיסונית.
מחקרים שנעשו על אנשים הניזונים מאכילת דגים (כגון דג הסלמון,והטונה המכילים אומגה 3 ) כמו האסקימוסים הראו ירידה בתחלואה ממחלות כגון לחץ דם גבוה,דלקות ,שומנים בדם ועוד.
לכן מומלץ לצרוך אומגה 3 בעיקר לאנשים שלא אוכלים דגים ,לאחרונה נוספו מחקרים המראים על ירידה במצבי דכאון קל, שיפור רמת ההתנהגות בילדים עם בעיות קשב וריכוז וירידה ברמות הטריגליצרידים בדם לאחר נטילת אומגה 3 .
דג הסלמון נחשב לאחד מהדגים העשירים באומגה 3.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף מזון חשוב ביותר!
עדנה22/07/2009אומגה 3 הוא תוסף מזון חשוב מאוד לכל הגילאים, קטנים כגדולים,עונה על צרכים רבים ומגוונים. השימוש בו פןתר בעיות רבות! עלכן השימוש בו בכל הגילאיםחשוב מאד מאד!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמון גדילה/ מתי ואיזה תוסףזקי07/03/2007
ילד בן 15 נולד 1.700 נמוך ורזה יחסית לגילו
כיום מתאמן במכון-ומקפידים איתו על 3-4 ארוחות ביון על בסיס בריאות
כמו אורז מלא. קינואה. תמרים שקדים אגוזים ועוד מוצרים
האם יש תוסף מזון כל שהוא שכדאי לשלב עם הארוחות
בקרוב יש לנו בדיקת אינדוקרינולוג שנדע מה מצב ההורמון גדילה
ומה השתנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמון הגדילה
איציק ברדה08/03/2007הורמון הגדילה המכונה גם GH הוא הורמון המופרש מבלוטת יותרת המוח וחלק מתפקידו בין היתר הוא לווסת ייצור של חלבונים ולהמריץ את צמיחת עצמות בילדים.
מיכיון שהילד מתאמן במכון ישנה חשיבות רבה להוספת חלבון לתזונה היומית,החלבון המומלץ הוא חלבון מי גבינה ,בכדי לדעת כמה חלבון הילד צריך יש להכפיל את משקלו ב 0.8 ואז לדעת את כמות החלבון המומלצת לו ביום.
את מנת החלבון אני ממליץ לחלק לאורך כל היום וביחוד לאחר האימון ולפני השינה שבזמנים אלו הגוף דורש את החלבון לפיתוח הגוף.
קיים חלבון מי גבינה ביחד עם קזאין שהוא מומלץ למצבי גדילה מכיון שהקזאין גורם לכך שהחלבון ישתחרר בגוף באיטיות ובכך מגביר את הספיגה שלו חלבון זה מומלץ ליפני השינה.
בכל מקרה אני ממליץ להיועץ עם האינדוקרינולג המטפל לפני מתן תוספת החלבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף חלבון
ליה קורן11/03/2007לפני שניגשים לצריכת חלבונים כתוסף, כדאי ורצוי למצות את החלבונים שאנו צורכים מן המזון. המזונות העשירים בחלבון הם דגים, בשר, ביצים ומוצרי חלב. בכל מקרה של לקיחת תוסף, בחישוב כמות החלבון, יש לקחת בחשבון גם את כמות החלבון הנצרכת מהמזון. עודף חלבונים גורמים לעומס מיותר על הכליות.
ליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזל טוב לפתיחת הפורום!מערכת BeOK07/03/2007
המון הצלחה!
מערכת BeOK* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה
איציק ברדה08/03/2007תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



