מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמות נכונה לויטמינים ?קרן26/03/2007
שלום אני סובלת מפיברומיאלגיה ותשישות כרונית ואיבוד זיכרון לפני שבוע התחלתי לקחת בי12 ובי קומפלקס ואומגה 3 ומגה גלופקס. רציתי לשאול האם זה בסדר לקחת את כול זה ומה הכמות המומלצת לאומגה 3 בתור התחלה לקחתי אומגה3-3פעמים ביום. תודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברומאלגיה
איציק ברדה27/03/2007שלום לך
ההמלצה שקיבלת היא טובה ניתן לקחת את כל תוספי התזונה שהמליצו לך רצוי לקחת אותם עם האוכל בכדי להגדיל את הספיגה .
במצבי פיברומאלגיה מומלץ שהויטמין B 12 יהיה למציצה מתחת ללשון.
לגבי אומגה 3 ניתן לקחת עד 1000 מ"ג של שמן דגים לכל 10 ק"ג משקל גוף (אדם ששוקל 50 יכול לקחת 5 כמוסות ביום של 1000 מ"ג שמן דגים).
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לאיציק היקרתל אביבית26/03/2007
שלום איציק, אשמח לקבל תשובה לשאלה הבאה: האם עודף בחומצה פולית או עודף בברזל יכולים לגרום נזק לגוף או שהעודף יוצא מן הגוף ואינו מזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית וברזל
איציק ברדה27/03/2007שלום לך
חומצה פולית הינה חלק מויטמיני B .
ויטמיני B מסיסים במים והעודפים יוצאים מהגוף דרך השתן במינונים של עד 800 מק"ג ביום לא נמצא כל תופעת רעילות במינונים גבוהים מזה לפעמים נצפו אלרגיות בעור.
מינרל ברזל
המינון המומלץ ביום לנשים מגיל 11 ועד 45 הוא 18 מ"ג ביום. נשים בתקופת ההריון יכולות לעלות את המינון.
רעילות במינונים אלה היא נדירה.
לידיעתך את יכולה לעשות בדיקת דם פשוטה בקופת חולים ובא ניתן לראות את הערכים של חומצה פולית ברזל ואף ויטמין B 12 ואז תוכלי לדעת באופן מדויק את המצב האישי שלך ולדעת אם את צריכה תוסף כל שהוא.
במהלך הריון ואם את בריאה מומלץ להוסיף חומצה הפולית וברזל במינונים שהזכרתי ללא חשש.
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי תזונהיובל26/03/2007
אני משתמש בתוספי תזונה של הרבלייף....אני יודע שהם מהטובים בעולם.
האם יש משהו טוב יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי תזונה טובים
איציק ברדה26/03/2007שלום לך
ישנם בארץ מספר חברות שהמוצרים שלהם טובים ,ישנה חשיבות רבה להתאמה אישית לכל אדם מתאים על פי צרכיו פורמולות שונות.
כידוע לך אני גם מייצג את חברת GNC ולשאלתך לGNC מגוון המוצרים הגדול בעולם ושיטות יצור מתקדמות כמו שחרור איטי בפורמולות המכילות ויטמין C וויטמיני B להגברת הספיגה,אריזות למניעת חימצון,תוקף ומספר אצווה על כל מוצר.
מעבר לכך לכל מוצר יש אנליזה (בדיקת מעבדה) של החומרים הפעילים המופעים בכל מוצר ומוצר.
בברכה
איציק ברדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פוליתטוניקה25/03/2007
מה המינון המומלץ של חומצה פולית לנשים שרוצות להכנס להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית והריון
איציק ברדה25/03/2007המינון המומלץ על פי משרד הבריאות בישראל הוא 400 מ"קג ביום.
מיכיון שויטמיני B מסייעים לספיגה אחד של השני אני ממליץ להשתמש בפורמולה הנקראת פרה נטל המכילה לא רק את החומצה הפולית במינון של 400 מ"קג אלה את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לאישה המתכננת הריון.
בזמן ההריון מומלץ לנטול שתי טבליות ביום.(800 מק"ג של חומצה פולית)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתך ?benny24/03/2007
קראתי על מוצר בשם זה שמוריד את הכולסטרול באופן טיבעי ע"י צמח הליקוריץ .
מה דעתך ? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמח הליקוריץ
איציק ברדה26/03/2007שלום לך
צמח הליקוריץ אינו עובד ישירות על הורדת כולסטרול מיד אפרט על פעילות הצמח אך אולי הפורמולה מכילה עוד רכיבים במידה וידוע לך רכיבים נוספים אשמח לבדוק.
חשוב לזכור שלעיתים צמח הליקוריץ יכול לעלות לחץ דם לכן הוא אסור לחולי לחץ דם גבוה.
שוש קרח - ליקוריץ - Glycyrrhiza glabra – licorice
רקע: אחד הצמחים הכי שימושיים ברפואת צמחי המרפא. מגיע במקורו מהרפואה הסינית. צמח זה גדל גם בארץ.
חלק הצמח בשימוש: שורש יבש
חומרים פעילים ושימושים רפואיים: מכיל חומר פעיל בשם גליצריזין. חומר זה עובד על כל המערכות בגוף, ולכן אפשר להשתמש בו לכל מטרה. הוא נחשב כצמח מזין ולכן ישתמשו בו להזנת איברים במצבים של חולשה. בייחוד משתמשים בו למצבים של שיעולים, אסטמה, אולקוס, גסטריטיס, קוליטיס.
הגליצריזין הוא חומר דמוי קורטיזון. קטרטיזון הינו הורמון המופרש מבלוטת יותרת הכליה. בדרך זו מחזק הצמח את בלוטת יותרת הכליה. בגלל איכותו דמוית הקורטיזון צמח זה יעיל למצבי דלקת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מישהו מכיר את חברת Activit?דודי21/03/2007
משווקת בארץ ויטמינים תחת המותג Activit. האם מישהו שמע או ניסה? האם שווה ערך למותגים המפורסמים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטיביט
יעל27/03/2007ניתן לשאול אותם שאלות במייל הבא [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי סידןיוני20/03/2007
שלום לכם,
אני משתדל להימנע ככל הניתן ממוצרי חלב (זה עושה לי רע) ומנסה להשלים את הסידן ממקורות אחרים כמו ירקות ירוקים וכד', אבל נראה לי שזה לא מספיק. איך בודקים אם יש לי כמות סידן מספיקה בגוף ואיך יודעים מתי הגיע הזמן לקחת תוסף סידן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סידן במזון וכתוסף
איציק ברדה20/03/2007שלום לך
הסידן הינו מינרל בעל ערך תזונתי חשוב ביותר בגוף האדם,רוב הסידן נמצא בעצמות ,בשיניים וחלקו הקטן ברקמות הרכות,לסידן ישנה חשיבות גבוה לתפקוד השרירים בגוף ובינהם שריר הלב.
במזון הסידן נמצא ב שקדים,ירקות ירוקים,מוצרי חלב,שומשום(טחינה,חלבה) ועוד.
המינון המומלץ ליום לאדם מגיל 18 ומעלה הוא בין 1000 ל1500 מ"ג של סידן ביום.(לאדם בריא)
בכל סוג מזון שאתה אוכל רשום את כמות הסידן שהוא מכיל סביר להניח שאתה לא מגיע לכמות של 1000 מ"ג ביום ביחוד כאשר אינך אוכל מוצרי חלב.
לכן מומלץ להשתמש בתוספי תזונה המכילים סידן.
אני ממליץ על סידן מסוג סידןCCM זהו סידן מסוג ציטראט בתוספת חומצת תפוחי עץ המשמשת להגברת ספיגת הסידן בגוף.
כל כמוסה מכילה 200 מ"ג של סידן נספג, כך שתוכל להתאים את המינון על פי תזונתך האישית.
ממולץ לא לקבל מנות גדולות של סידן בבת אחת הדבר מקשה על הספיגה.
הזמנים המומלצים ללקיחת סידן הם אחרי האוכל וליפני השינה.
לידיעתך סידן מסוג CCM או בשמו קלצימט לא גורם לאבנים בכליות,ומותר לשימוש גם לסובלים מאבנים בכליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3דורין18/03/2007
האם זה נכון שאומגה שלוש עוזר לטפל באלרגיה של עונת המעבר (קדחת השחת)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קדחת השחת
איציק ברדה18/03/2007שלום לך
מספר מחקרים קליניים מצביעים על כך כי נטילת חומצות שומן מסוג אומגה 3 משפרת את תפקוד מערכת הנשימה בתגובתה לאלרגנים.
כנראה על רקע של עלייה ביחס של אומגה 3 לעומת אומגה 6 בממברנה של התא והפחתה בייצור חומצה אראכידונית המתווכת דלקת. ירידה בחומצה אראכידונית מובילה לסינטזה מועטה יותר של לויקוטריאנים. הדבר מוביל לשיפור בסימפטומים של קדחת השחת.
תגובת הטיפול אינה מידית אלה רק לאחר כשנה של נטילת אומגה 3.
קיים מוצר חדש בשם אלר7 המכיל 7 צמחים מהרפואה ההודית המחזקים את הריריות ומתאימים לשימוש בזמן האלרגיה (2 כמוסות ביום) ולמניעה כמוסה אחת ביום.המוצר נחקר והוכך קליני.
ניתן לשלב את הטיפול באלר 7 עם אומגה 3.
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער אחרי לידהריקי16/03/2007
שלום רב,
אני 5 חודשים אחרי לידה. לפני חודשיים התחילה לי נשירה, שהבנתי שזה טבעי אחרי לידה.
קניתי ויטמינים שנקראים h&n קומפלקס פורטה של ביו קייר מחנות טבע בהמלצת במוכרת.
היא יעצה לי לקחת 3 כדורים ביום, למרות שעל האריזה מומלצת כמות של כדור ביום.
מה דעתך?
תודה, ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער אחרי לידה
איציק ברדה18/03/2007שלום לך
נשירת שיער אחרי לידה נובעת בדר"כ משינויים הורמונלים שהגוף עובר,על מנת לדעת האם 3 כמוסות ביום מתאימים לך שההמלצה היא רק אחד ביום אני צריך לדעת עליך עוד נתונים כגון משקל,האם את מניקה או לא,ומה המינון וההרכב המדויק של כל הרכיבים בכל כמוסה.
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
ריקי18/03/2007אני לא מניקה
משקלי כ-65 ק"ג
כל כמוסה מכילה:
סידן 18.6 מ"ג
ויטמין בי 5 80 מג ( b5)
ויטמין אי 50 מ"ג (e)
ברזל 6.8 מ"ג
אבץ 7 מ"ג
ויטמין בי 6 3 מ"ג (b6)
נחושת 140מק"ג
ביוטין 1 מ"ג
ויטמין איי 300 מק"ג(a)
ויטמין בי 12 300 מק"ג (b12)
חומצה פולית 133 מק"ג
ויטמין די 100 יב"ל (d)
הכמוסה עשויה מצלולוז ומים
משקל כמוסה 75.4 מ"ג
סה"כ קלוריות לכמוסה 1 קלוריות
תודה רבה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער המשך
איציק ברדה18/03/2007שוב שלום לך
לאחר שקראתי את הנתונים שלך ושל הכמוסות אין מניעה לצרוך 3 כמוסות ביום רצוי במרחק של ארבע שעות אחת מהשניה עם האוכל.
הייתי ממליץ לך להתחיל עם שתי כמוסות ביום למשך חודש במידה ולא יהיה שינוי תעברי לשלוש כמוסות כפי שהומלץ לך.
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןאפרת16/03/2007
שלום רב!
אני בת 31 וסובלת עדיין מאקנה בעיקר שבוע לפני המחזור
לאחר התייעצות עם רופא עור הוחלט שאני אקח רואקוטן בפעם השניה
(פעם ראשונה לקחתי לפני 3 שנים )
בזמן נטילת הרואקוטן היו לי תופעות של יובש בפנים בעניים בשפתיים ובפה
השאלה אילו תוספי מזון ניתן לקחת ע"מ להקל על התופעות הנ"ל
וכן למנוע היווצרות קמטים מואצת עקב נטילתן
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן ותופעות לואי
איציק ברדה18/03/2007שלום לך
מיכיון שאת מדברת על אקנה בעיקר ליפני המחזור כמובן שהגורם העיקרי הוא חוסר איזון הורמונלי,על מנת למנוע את התופעות של היובש בפנים בזמן לקיחת הרואקוטן אני ממליץ להשתמש בכמוסות מצמח שמן נר הלילה במינון של 1300 מ"ג כמוסה אחת ביום עם הארוחה העיקרית.
שמן נר הלילה הינו מקור מצוין לחמצות שומן (gla la) חיוניות .מעבר לכך שכמוסות אלו מסיעות לאיזון המערכת ההורמונלית הם יעילות גם למניעת תופעות היובש עליהם דיברת כך שנראה לי שזהו התוסף המתאים ביותר עבורך.
בברכה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
איציק ברדה04/12/2007שלום לך
קימת ערכה חדשה בשם ACTILINE המכילה גם חומרים על בסיס טבעי לשימוש חיצוני ופנימי מומלץ שווה לנסות.
איציק ברדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לגדולניר15/03/2007
שלום רב, אני בן 15 ועוסק בסםפורט תחרותי (כדורסל). הבעיה שלי היא שאני ממש רזה יחסית לגובה שלי ורוצה לחזק את הגוף, הן ע"י עבודה עם משקולות והן ע"י נטילת תוספי תזונה - איזה ויטמינים הכי מומלצים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במשקל
איציק ברדה15/03/2007שלום לך
במידה ומצב בריאותך תקין אבל אתה מאד רזה ממולץ לצרוך אבקה המכילה קלוריות ותוכל לסייע לך בעליה במשקל .
אני ממליץ על אבקה בשם WEIGHT GAINER 1850
המכילה פחמימות חלבונים וויטמינים.
המינון ההתחלתי המומלץ הוא כוס מידה בתוספת ספל חלב/מיץ/מים פעמים ביום לאחר האוכל.
האבקה מכילה קלוריות ולכן תסייע לך לעלות במשקל האבקה לא באה במקום אוכל.
בנוסף לאחר האימון ניתן לצרוך חטיף חלבון בשם פרו קראנץ המכיל חלבון מי גבינה .
השילוב בין השנייים יכול לעזור לך לעלות במשקל.
אם ברצונך מולטי ויטמין ישנו מולטי ויטמין מיוחד לנערים בגילך בשם MEGA TEEN היכול לתת לך השלמה תזונתית של ויטמינים ומינרלים החשובים לגילך (מוצר זה אינו מעלה במשקל).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה- ויטמין E או ויטמין Aתהילה כהן13/03/2007
ערב טוב!
רציתי לדעת האם נטילת ויטמין E תגרום ו/או תעזור מעט להעלמת פצעי האקנה? והאם ויטמין A עשוי לעזור גם הוא??
מהי המלצתכם?
ומהי הכמות המוצעת לנטילת הכדורים ביום?
אודה על מענה מהיר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה וויטמין A
איציק ברדה13/03/2007שלום לך
לאקנה גורמים רבים כגון :חוסר איזון הורמונלי,תזונה לקויה ,חוסר סטריליות ואף סטרס
על מנת לטפל באופן מושלם חשוב לאתר את מקור הבעיה להיוצרות האקנה.
לשאלתך:
לויטמין A – RETINOL: ישנה חשיבות רבה בטיפול באקנה מכיוון שהוא מסייע להתחדשות תאי העור,שומר על מרקם עור גמיש,משיב את האיזון לעור ולכן יעיל בטיפול באקנה.
במידה ואת בריאה ואין לך בעיות בתפקודי כבד המינון המומלץ הוא 10000 IU (כמוסה אחת) ביום עם האוכל לאחר חודש שימוש לעשות הפסקה של שבוע ולא להשתמש יותר משלושה חודשים רצוף.
לגבי ויטמין E הוא נחשב לאנטי אוקסידנט פעילותו בעור היא מניעת הזדקנות העור ,הוא שומר על גמישות העור ומניעת קמטים .
במידה ואת חשופה לזיהום כמו עשן סיגריות, קרינה מרובה של שמש גם לויטמין E בתור אנטי אוקסידנט תיהיה חשיבות ואז המינון המומלץ הוא בין 200 ל400 IU תלוי בגילך גובה ומשקל.
בברכה
איציק ברדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף קליום בדםאתי12/03/2007
מה חשיבות הקליום Kּ בגופנו ומה משמעות של המצאות עודף קליום בבדיקות הדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליום ,אשלגן, K ,פוטסיום
איציק ברדה13/03/2007שלום לך
קליום נקרא גם אשלגן, K ולפעמים מופיע גם בשם פוטסיום.
האשלגן הוא מלח חשוב בתהליכים בתאים, ויש לו חשיבות רבה בפעילות הלב – עד כדי כך שחריגות ברמות אשלגן בלב עלולות לפגוע באופן בלתי הפיך בתפקודו. האשלגן מגיע מהמזון ומופרש דרך הכליות ודרך מערכת העיכול. מצבים של הקאות או שלשולים עלולים להוריד את רמות אשלגן בדם, כמו גם תרופות משתנות. סכרת לא מאוזנת בשל חסר באינסולין עלולה למנוע מאשלגן מלהכנס לתאים ולעליה של רמתו בדם. חסר באשלגן מטופל ע"י תוספת אשלגן בכדורים, ועודף משמעותי – ע"י תכשירים שקושרים עודפי אשלגן.
צמח מרפא היכול להפחית את רמות האשלגן במידה והרמה לא מאד גבוה הוא הסרפד הנחשב כצמח מרפא משתן אך חשוב לבדוק את הסיבה לעלית האשלגן לדוגמה אם האשלגן גבוה כתוצאה מסכרת חשוב לאזן את הסכרת ואז יתכן שגם האשלגן יתאזן.
ערכים תקינים של אשלגן בדם הם : 3.7-5.2 מיליאקוויוולנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציטוזן- דיאטהלילי12/03/2007
שלום
שמעתי המון המלצות לגבי המוצר ציטוזן, כיצד הוא עוזר להרזיה ומזה בכלל?
אשמח לשמוע תגובה
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציטוזן ודיאטה
איציק ברדה13/03/2007ציטוזן הינו סיב תזונתי הנקרא גם פולי סכריד כיטן.
לסיב הצטוזן מספר תכונות: כמרבית הסיבים הוא מתנפח בסביבה מימית וגדל פי כמה מגודלו דבר זה מסייע בהרגשת השובע בזמן תהליך דיאטת הרזיה.
התכונה המיוחדת של סיב זה היא בספיחת השומנים הוא גורר עימו את מולקולות שומן שנקשרו אליו ומוציא אותן מהגוף.
הציטוזן אינו מתעכל בגוף ולכן הוא גם חסר כל ערך קלורי.
במחקרים שנעשו בעולם הוכך עוד כי מלבד הסיוע של הציטוזן להפחתה במשקל יש לו חשיבות רבה בהפחתת רמת הכולסטרול בדם.
חשוב מאד שנוטלים סיבים ובמיוחד את סיב הציטוזן לשתות כמויות גדולות של מים לאורך כל היום.
מומלץ ליטול את הציטוזן(1000 מ"ג) כחצי שעה ליפני האוכל עם כ חצי ליטר מים .
כמו בכל דיאטת פעילות גופנית תסיע לזרז את הירידה במשקל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמיניםtina12/03/2007
רציתי לדעת מה קורה עם ויטמין b 3 ניאצין 100 האם המוצר ישווק בעתיד ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין B3
איציק ברדה12/03/2007שלום לך
כרגע בארץ משווק ניאצין אמיד 186 (ללא תופעת הבעירה) אני מקווה שניאצין 100 יחזור לשיווק ,אך מיכיוון שויטמין זה מסיס במים והוא ללא תופעת הבעירה הוא יכול להיות תחליף לB3 100.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיחולים
פרופ אדלשטיין13/03/2007איחולי לאיציק ברדה ול-beok על פתיחת פורום חשוב זה. נושא תוספי התזונה תופס תאוצה אדירה בעולם כולו וכן בישראל וחשוב שבר סמכא כאיציק בנושא זה יבהיר ויענה לשאלות הרבות והבלבול הקיים אצל רבים. לרבים באוכלוסיה תוספים הם פתרון טבעי וראוי לבעיות רבות הנובעות מאורחות אכילה לא רצויות ומכורח אורח החיים המודרני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
איציק ברדה13/03/2007תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
tina13/03/2007תודה רבה איציק .
מה ההבדל בין שניהם של ויטמין ניאציו 100 וניאצין 186 אשמח לקבל תשובה והסבר יותר מקיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.png)



