פורום ויטמינים תוספי מזון - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות נכונה לויטמינים ?
    קרן
    26/03/2007

    שלום אני סובלת מפיברומיאלגיה ותשישות כרונית ואיבוד זיכרון לפני שבוע התחלתי לקחת בי12 ובי קומפלקס ואומגה 3 ומגה גלופקס. רציתי לשאול האם זה בסדר לקחת את כול זה ומה הכמות המומלצת לאומגה 3 בתור התחלה לקחתי אומגה3-3פעמים ביום. תודה מראש על התשובה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות נכונה לויטמינים ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה

    איציק ברדה
    27/03/2007

    שלום לך
    ההמלצה שקיבלת היא טובה ניתן לקחת את כל תוספי התזונה שהמליצו לך רצוי לקחת אותם עם האוכל בכדי להגדיל את הספיגה .
    במצבי פיברומאלגיה מומלץ שהויטמין B 12 יהיה למציצה מתחת ללשון.
    לגבי אומגה 3 ניתן לקחת עד 1000 מ"ג של שמן דגים לכל 10 ק"ג משקל גוף (אדם ששוקל 50 יכול לקחת 5 כמוסות ביום של 1000 מ"ג שמן דגים).

    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאיציק היקר
    תל אביבית
    26/03/2007

    שלום איציק, אשמח לקבל תשובה לשאלה הבאה: האם עודף בחומצה פולית או עודף בברזל יכולים לגרום נזק לגוף או שהעודף יוצא מן הגוף ואינו מזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאיציק היקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה פולית וברזל

    איציק ברדה
    27/03/2007

    שלום לך
    חומצה פולית הינה חלק מויטמיני B .
    ויטמיני B מסיסים במים והעודפים יוצאים מהגוף דרך השתן במינונים של עד 800 מק"ג ביום לא נמצא כל תופעת רעילות במינונים גבוהים מזה לפעמים נצפו אלרגיות בעור.

    מינרל ברזל
    המינון המומלץ ביום לנשים מגיל 11 ועד 45 הוא 18 מ"ג ביום. נשים בתקופת ההריון יכולות לעלות את המינון.
    רעילות במינונים אלה היא נדירה.

    לידיעתך את יכולה לעשות בדיקת דם פשוטה בקופת חולים ובא ניתן לראות את הערכים של חומצה פולית ברזל ואף ויטמין B 12 ואז תוכלי לדעת באופן מדויק את המצב האישי שלך ולדעת אם את צריכה תוסף כל שהוא.
    במהלך הריון ואם את בריאה מומלץ להוסיף חומצה הפולית וברזל במינונים שהזכרתי ללא חשש.

    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה
    יובל
    26/03/2007

    אני משתמש בתוספי תזונה של הרבלייף....אני יודע שהם מהטובים בעולם.
    האם יש משהו טוב יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה טובים

    איציק ברדה
    26/03/2007

    שלום לך
    ישנם בארץ מספר חברות שהמוצרים שלהם טובים ,ישנה חשיבות רבה להתאמה אישית לכל אדם מתאים על פי צרכיו פורמולות שונות.
    כידוע לך אני גם מייצג את חברת GNC ולשאלתך לGNC מגוון המוצרים הגדול בעולם ושיטות יצור מתקדמות כמו שחרור איטי בפורמולות המכילות ויטמין C וויטמיני B להגברת הספיגה,אריזות למניעת חימצון,תוקף ומספר אצווה על כל מוצר.
    מעבר לכך לכל מוצר יש אנליזה (בדיקת מעבדה) של החומרים הפעילים המופעים בכל מוצר ומוצר.
    בברכה
    איציק ברדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה פולית
    טוניקה
    25/03/2007

    מה המינון המומלץ של חומצה פולית לנשים שרוצות להכנס להריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חומצה פולית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה פולית והריון

    איציק ברדה
    25/03/2007

    המינון המומלץ על פי משרד הבריאות בישראל הוא 400 מ"קג ביום.
    מיכיון שויטמיני B מסייעים לספיגה אחד של השני אני ממליץ להשתמש בפורמולה הנקראת פרה נטל המכילה לא רק את החומצה הפולית במינון של 400 מ"קג אלה את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לאישה המתכננת הריון.
    בזמן ההריון מומלץ לנטול שתי טבליות ביום.(800 מק"ג של חומצה פולית)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה דעתך ?
    benny
    24/03/2007

    קראתי על מוצר בשם זה שמוריד את הכולסטרול באופן טיבעי ע"י צמח הליקוריץ .
    מה דעתך ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה דעתך ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמח הליקוריץ

    איציק ברדה
    26/03/2007

    שלום לך
    צמח הליקוריץ אינו עובד ישירות על הורדת כולסטרול מיד אפרט על פעילות הצמח אך אולי הפורמולה מכילה עוד רכיבים במידה וידוע לך רכיבים נוספים אשמח לבדוק.
    חשוב לזכור שלעיתים צמח הליקוריץ יכול לעלות לחץ דם לכן הוא אסור לחולי לחץ דם גבוה.
    שוש קרח - ליקוריץ - Glycyrrhiza glabra – licorice
    רקע: אחד הצמחים הכי שימושיים ברפואת צמחי המרפא. מגיע במקורו מהרפואה הסינית. צמח זה גדל גם בארץ.
    חלק הצמח בשימוש: שורש יבש
    חומרים פעילים ושימושים רפואיים: מכיל חומר פעיל בשם גליצריזין. חומר זה עובד על כל המערכות בגוף, ולכן אפשר להשתמש בו לכל מטרה. הוא נחשב כצמח מזין ולכן ישתמשו בו להזנת איברים במצבים של חולשה. בייחוד משתמשים בו למצבים של שיעולים, אסטמה, אולקוס, גסטריטיס, קוליטיס.
    הגליצריזין הוא חומר דמוי קורטיזון. קטרטיזון הינו הורמון המופרש מבלוטת יותרת הכליה. בדרך זו מחזק הצמח את בלוטת יותרת הכליה. בגלל איכותו דמוית הקורטיזון צמח זה יעיל למצבי דלקת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מישהו מכיר את חברת Activit?
    דודי
    21/03/2007

    משווקת בארץ ויטמינים תחת המותג Activit. האם מישהו שמע או ניסה? האם שווה ערך למותגים המפורסמים יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטיביט

    יעל
    27/03/2007

    ניתן לשאול אותם שאלות במייל הבא [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי סידן
    יוני
    20/03/2007

    שלום לכם,
    אני משתדל להימנע ככל הניתן ממוצרי חלב (זה עושה לי רע) ומנסה להשלים את הסידן ממקורות אחרים כמו ירקות ירוקים וכד', אבל נראה לי שזה לא מספיק. איך בודקים אם יש לי כמות סידן מספיקה בגוף ואיך יודעים מתי הגיע הזמן לקחת תוסף סידן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי סידן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן במזון וכתוסף

    איציק ברדה
    20/03/2007

    שלום לך
    הסידן הינו מינרל בעל ערך תזונתי חשוב ביותר בגוף האדם,רוב הסידן נמצא בעצמות ,בשיניים וחלקו הקטן ברקמות הרכות,לסידן ישנה חשיבות גבוה לתפקוד השרירים בגוף ובינהם שריר הלב.
    במזון הסידן נמצא ב שקדים,ירקות ירוקים,מוצרי חלב,שומשום(טחינה,חלבה) ועוד.
    המינון המומלץ ליום לאדם מגיל 18 ומעלה הוא בין 1000 ל1500 מ"ג של סידן ביום.(לאדם בריא)
    בכל סוג מזון שאתה אוכל רשום את כמות הסידן שהוא מכיל סביר להניח שאתה לא מגיע לכמות של 1000 מ"ג ביום ביחוד כאשר אינך אוכל מוצרי חלב.
    לכן מומלץ להשתמש בתוספי תזונה המכילים סידן.
    אני ממליץ על סידן מסוג סידןCCM זהו סידן מסוג ציטראט בתוספת חומצת תפוחי עץ המשמשת להגברת ספיגת הסידן בגוף.
    כל כמוסה מכילה 200 מ"ג של סידן נספג, כך שתוכל להתאים את המינון על פי תזונתך האישית.
    ממולץ לא לקבל מנות גדולות של סידן בבת אחת הדבר מקשה על הספיגה.
    הזמנים המומלצים ללקיחת סידן הם אחרי האוכל וליפני השינה.
    לידיעתך סידן מסוג CCM או בשמו קלצימט לא גורם לאבנים בכליות,ומותר לשימוש גם לסובלים מאבנים בכליות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3
    דורין
    18/03/2007

    האם זה נכון שאומגה שלוש עוזר לטפל באלרגיה של עונת המעבר (קדחת השחת)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדחת השחת

    איציק ברדה
    18/03/2007

    שלום לך
    מספר מחקרים קליניים מצביעים על כך כי נטילת חומצות שומן מסוג אומגה 3 משפרת את תפקוד מערכת הנשימה בתגובתה לאלרגנים.
    כנראה על רקע של עלייה ביחס של אומגה 3 לעומת אומגה 6 בממברנה של התא והפחתה בייצור חומצה אראכידונית המתווכת דלקת. ירידה בחומצה אראכידונית מובילה לסינטזה מועטה יותר של לויקוטריאנים. הדבר מוביל לשיפור בסימפטומים של קדחת השחת.
    תגובת הטיפול אינה מידית אלה רק לאחר כשנה של נטילת אומגה 3.
    קיים מוצר חדש בשם אלר7 המכיל 7 צמחים מהרפואה ההודית המחזקים את הריריות ומתאימים לשימוש בזמן האלרגיה (2 כמוסות ביום) ולמניעה כמוסה אחת ביום.המוצר נחקר והוכך קליני.
    ניתן לשלב את הטיפול באלר 7 עם אומגה 3.
    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער אחרי לידה
    ריקי
    16/03/2007

    שלום רב,

    אני 5 חודשים אחרי לידה. לפני חודשיים התחילה לי נשירה, שהבנתי שזה טבעי אחרי לידה.
    קניתי ויטמינים שנקראים h&n קומפלקס פורטה של ביו קייר מחנות טבע בהמלצת במוכרת.
    היא יעצה לי לקחת 3 כדורים ביום, למרות שעל האריזה מומלצת כמות של כדור ביום.
    מה דעתך?

    תודה, ריקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער אחרי לידה

    איציק ברדה
    18/03/2007

    שלום לך
    נשירת שיער אחרי לידה נובעת בדר"כ משינויים הורמונלים שהגוף עובר,על מנת לדעת האם 3 כמוסות ביום מתאימים לך שההמלצה היא רק אחד ביום אני צריך לדעת עליך עוד נתונים כגון משקל,האם את מניקה או לא,ומה המינון וההרכב המדויק של כל הרכיבים בכל כמוסה.
    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ריקי
    18/03/2007

    אני לא מניקה

    משקלי כ-65 ק"ג

    כל כמוסה מכילה:
    סידן 18.6 מ"ג
    ויטמין בי 5 80 מג ( b5)
    ויטמין אי 50 מ"ג (e)
    ברזל 6.8 מ"ג
    אבץ 7 מ"ג
    ויטמין בי 6 3 מ"ג (b6)
    נחושת 140מק"ג
    ביוטין 1 מ"ג
    ויטמין איי 300 מק"ג(a)
    ויטמין בי 12 300 מק"ג (b12)
    חומצה פולית 133 מק"ג
    ויטמין די 100 יב"ל (d)
    הכמוסה עשויה מצלולוז ומים
    משקל כמוסה 75.4 מ"ג
    סה"כ קלוריות לכמוסה 1 קלוריות

    תודה רבה לך מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער המשך

    איציק ברדה
    18/03/2007

    שוב שלום לך
    לאחר שקראתי את הנתונים שלך ושל הכמוסות אין מניעה לצרוך 3 כמוסות ביום רצוי במרחק של ארבע שעות אחת מהשניה עם האוכל.
    הייתי ממליץ לך להתחיל עם שתי כמוסות ביום למשך חודש במידה ולא יהיה שינוי תעברי לשלוש כמוסות כפי שהומלץ לך.
    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רואקוטן
    אפרת
    16/03/2007

    שלום רב!
    אני בת 31 וסובלת עדיין מאקנה בעיקר שבוע לפני המחזור
    לאחר התייעצות עם רופא עור הוחלט שאני אקח רואקוטן בפעם השניה
    (פעם ראשונה לקחתי לפני 3 שנים )
    בזמן נטילת הרואקוטן היו לי תופעות של יובש בפנים בעניים בשפתיים ובפה
    השאלה אילו תוספי מזון ניתן לקחת ע"מ להקל על התופעות הנ"ל
    וכן למנוע היווצרות קמטים מואצת עקב נטילתן
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רואקוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רואקוטן ותופעות לואי

    איציק ברדה
    18/03/2007

    שלום לך
    מיכיון שאת מדברת על אקנה בעיקר ליפני המחזור כמובן שהגורם העיקרי הוא חוסר איזון הורמונלי,על מנת למנוע את התופעות של היובש בפנים בזמן לקיחת הרואקוטן אני ממליץ להשתמש בכמוסות מצמח שמן נר הלילה במינון של 1300 מ"ג כמוסה אחת ביום עם הארוחה העיקרית.
    שמן נר הלילה הינו מקור מצוין לחמצות שומן (gla la) חיוניות .מעבר לכך שכמוסות אלו מסיעות לאיזון המערכת ההורמונלית הם יעילות גם למניעת תופעות היובש עליהם דיברת כך שנראה לי שזהו התוסף המתאים ביותר עבורך.
    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    איציק ברדה
    04/12/2007

    שלום לך
    קימת ערכה חדשה בשם ACTILINE המכילה גם חומרים על בסיס טבעי לשימוש חיצוני ופנימי מומלץ שווה לנסות.
    איציק ברדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לגדול
    ניר
    15/03/2007

    שלום רב, אני בן 15 ועוסק בסםפורט תחרותי (כדורסל). הבעיה שלי היא שאני ממש רזה יחסית לגובה שלי ורוצה לחזק את הגוף, הן ע"י עבודה עם משקולות והן ע"י נטילת תוספי תזונה - איזה ויטמינים הכי מומלצים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה לגדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל

    איציק ברדה
    15/03/2007

    שלום לך
    במידה ומצב בריאותך תקין אבל אתה מאד רזה ממולץ לצרוך אבקה המכילה קלוריות ותוכל לסייע לך בעליה במשקל .
    אני ממליץ על אבקה בשם WEIGHT GAINER 1850
    המכילה פחמימות חלבונים וויטמינים.
    המינון ההתחלתי המומלץ הוא כוס מידה בתוספת ספל חלב/מיץ/מים פעמים ביום לאחר האוכל.
    האבקה מכילה קלוריות ולכן תסייע לך לעלות במשקל האבקה לא באה במקום אוכל.
    בנוסף לאחר האימון ניתן לצרוך חטיף חלבון בשם פרו קראנץ המכיל חלבון מי גבינה .
    השילוב בין השנייים יכול לעזור לך לעלות במשקל.
    אם ברצונך מולטי ויטמין ישנו מולטי ויטמין מיוחד לנערים בגילך בשם MEGA TEEN היכול לתת לך השלמה תזונתית של ויטמינים ומינרלים החשובים לגילך (מוצר זה אינו מעלה במשקל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה- ויטמין E או ויטמין A
    תהילה כהן
    13/03/2007

    ערב טוב!

    רציתי לדעת האם נטילת ויטמין E תגרום ו/או תעזור מעט להעלמת פצעי האקנה? והאם ויטמין A עשוי לעזור גם הוא??
    מהי המלצתכם?
    ומהי הכמות המוצעת לנטילת הכדורים ביום?

    אודה על מענה מהיר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה- ויטמין E או ויטמין A

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה וויטמין A

    איציק ברדה
    13/03/2007

    שלום לך
    לאקנה גורמים רבים כגון :חוסר איזון הורמונלי,תזונה לקויה ,חוסר סטריליות ואף סטרס
    על מנת לטפל באופן מושלם חשוב לאתר את מקור הבעיה להיוצרות האקנה.
    לשאלתך:
    לויטמין A – RETINOL: ישנה חשיבות רבה בטיפול באקנה מכיוון שהוא מסייע להתחדשות תאי העור,שומר על מרקם עור גמיש,משיב את האיזון לעור ולכן יעיל בטיפול באקנה.
    במידה ואת בריאה ואין לך בעיות בתפקודי כבד המינון המומלץ הוא 10000 IU (כמוסה אחת) ביום עם האוכל לאחר חודש שימוש לעשות הפסקה של שבוע ולא להשתמש יותר משלושה חודשים רצוף.
    לגבי ויטמין E הוא נחשב לאנטי אוקסידנט פעילותו בעור היא מניעת הזדקנות העור ,הוא שומר על גמישות העור ומניעת קמטים .
    במידה ואת חשופה לזיהום כמו עשן סיגריות, קרינה מרובה של שמש גם לויטמין E בתור אנטי אוקסידנט תיהיה חשיבות ואז המינון המומלץ הוא בין 200 ל400 IU תלוי בגילך גובה ומשקל.
    בברכה
    איציק ברדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עודף קליום בדם
    אתי
    12/03/2007

    מה חשיבות הקליום Kּ בגופנו ומה משמעות של המצאות עודף קליום בבדיקות הדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עודף קליום בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליום ,אשלגן, K ,פוטסיום

    איציק ברדה
    13/03/2007

    שלום לך
    קליום נקרא גם אשלגן, K ולפעמים מופיע גם בשם פוטסיום.
    האשלגן הוא מלח חשוב בתהליכים בתאים, ויש לו חשיבות רבה בפעילות הלב – עד כדי כך שחריגות ברמות אשלגן בלב עלולות לפגוע באופן בלתי הפיך בתפקודו. האשלגן מגיע מהמזון ומופרש דרך הכליות ודרך מערכת העיכול. מצבים של הקאות או שלשולים עלולים להוריד את רמות אשלגן בדם, כמו גם תרופות משתנות. סכרת לא מאוזנת בשל חסר באינסולין עלולה למנוע מאשלגן מלהכנס לתאים ולעליה של רמתו בדם. חסר באשלגן מטופל ע"י תוספת אשלגן בכדורים, ועודף משמעותי – ע"י תכשירים שקושרים עודפי אשלגן.
    צמח מרפא היכול להפחית את רמות האשלגן במידה והרמה לא מאד גבוה הוא הסרפד הנחשב כצמח מרפא משתן אך חשוב לבדוק את הסיבה לעלית האשלגן לדוגמה אם האשלגן גבוה כתוצאה מסכרת חשוב לאזן את הסכרת ואז יתכן שגם האשלגן יתאזן.
    ערכים תקינים של אשלגן בדם הם : 3.7-5.2 מיליאקוויוולנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציטוזן- דיאטה
    לילי
    12/03/2007

    שלום

    שמעתי המון המלצות לגבי המוצר ציטוזן, כיצד הוא עוזר להרזיה ומזה בכלל?

    אשמח לשמוע תגובה


    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציטוזן- דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציטוזן ודיאטה

    איציק ברדה
    13/03/2007

    ציטוזן הינו סיב תזונתי הנקרא גם פולי סכריד כיטן.
    לסיב הצטוזן מספר תכונות: כמרבית הסיבים הוא מתנפח בסביבה מימית וגדל פי כמה מגודלו דבר זה מסייע בהרגשת השובע בזמן תהליך דיאטת הרזיה.
    התכונה המיוחדת של סיב זה היא בספיחת השומנים הוא גורר עימו את מולקולות שומן שנקשרו אליו ומוציא אותן מהגוף.
    הציטוזן אינו מתעכל בגוף ולכן הוא גם חסר כל ערך קלורי.
    במחקרים שנעשו בעולם הוכך עוד כי מלבד הסיוע של הציטוזן להפחתה במשקל יש לו חשיבות רבה בהפחתת רמת הכולסטרול בדם.
    חשוב מאד שנוטלים סיבים ובמיוחד את סיב הציטוזן לשתות כמויות גדולות של מים לאורך כל היום.
    מומלץ ליטול את הציטוזן(1000 מ"ג) כחצי שעה ליפני האוכל עם כ חצי ליטר מים .
    כמו בכל דיאטת פעילות גופנית תסיע לזרז את הירידה במשקל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים
    tina
    12/03/2007

    רציתי לדעת מה קורה עם ויטמין b 3 ניאצין 100 האם המוצר ישווק בעתיד ?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין B3

    איציק ברדה
    12/03/2007

    שלום לך
    כרגע בארץ משווק ניאצין אמיד 186 (ללא תופעת הבעירה) אני מקווה שניאצין 100 יחזור לשיווק ,אך מיכיוון שויטמין זה מסיס במים והוא ללא תופעת הבעירה הוא יכול להיות תחליף לB3 100.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחולים

    פרופ אדלשטיין
    13/03/2007

    איחולי לאיציק ברדה ול-beok על פתיחת פורום חשוב זה. נושא תוספי התזונה תופס תאוצה אדירה בעולם כולו וכן בישראל וחשוב שבר סמכא כאיציק בנושא זה יבהיר ויענה לשאלות הרבות והבלבול הקיים אצל רבים. לרבים באוכלוסיה תוספים הם פתרון טבעי וראוי לבעיות רבות הנובעות מאורחות אכילה לא רצויות ומכורח אורח החיים המודרני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    איציק ברדה
    13/03/2007

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    tina
    13/03/2007

    תודה רבה איציק .
    מה ההבדל בין שניהם של ויטמין ניאציו 100 וניאצין 186 אשמח לקבל תשובה והסבר יותר מקיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום