התמחות ברפואת עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמחות ברפואת עיניים
    יוסי
    10/04/2012

    שלום רב
    אני סטאזר לרפואה
    אני מעוניין להתמחות בעיניים.
    היתרונות במקצוע לדעתי הם הנוחות שבו, העובדה שהוא "נקי" יחסית, מגוון מבחינת תת התמחויות, לא קשה מדי ומאפשר פרנסה בכבוד.
    יחד עם זאת, לעיתים אני שואל את עצמי האם בטווח הארוך הוא משעמם ומונוטוני? האם הוא מקצוע "עמוס וקשה" ולא כל כך "קל" כמו שאני חושב?
    בתור סטאז'ר - חודש אלקטיב לא ממש נותן לך נקודת מבט מספקת בנושא...

    אשמח לתשובתכם והערותיכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמחות ברפואת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמחות ברפואת עיניים - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    10/04/2012

    ראשית כל אין תחום ברפואה שהוא קל תעסוקתית כל התחומים תובעניים ועיניים תובעני ועמוס מאוד אם אתה מנתח ומחלק קריירה בבית חולים מרפאות וניתוחים
    המקצוע מאוד מרתק מגוון למרות המחשבה שמדובר באיבר קטן העין
    העין היא איבר מהמסובכים שיש ולכן יש תת התמחויות וכל תת זה עולם בפני עצמו
    כך שלהגיד על רפואת עיניים שהיא משעממת רחוק כרחוק מזרח ממערב
    בכל תחום ברפואה אם רוצים להצליח הוא תובעני
    רפואת עיניים תחום מאוד עמוס אך פחות לחוץ מכירורגיות גדולות ויחסית להם איכות חיים יותר קלה טובה זה עניין של אעם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו