קטרקט בעקבות סטרואידים במינון נמוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קטרקט בעקבות סטרואידים במינון נמוך
    אלון
    01/02/2020

    שלום
    אני בן 47 ולוקח דקסמטזון 1.5 מ"ג ליום מזה 5 שנים.
    עם רקע של גליומה בגזע המח והסטרואידים מונעים תופעות לוואי שהיו לי.
    בשנים האחרונות הייתה ירידה בראיה וזיגוג ולפני שנה אובחן קטרקט התחלתי בבדיקה אצל רופא עיניים. שדה ראיה ו OTC תקינים ללא שינוי כבר כמה שנים. עצב תקין.
    האם זה נגרם מהסטרואידים שאני לוקח תקופה ארוכה במינון כזה נמוך?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב.

    ד"ר אורי מלר
    03/02/2020

    שימוש ארוך בסטרואידים עלול להוביל להתפתחות קטרקט ולהפרעה בראיה בשל כך.
    אם הקטרקט אכן הוא הגורם להפרעה בראיה יש לשקול לבצע ניתוח קטרקט.
    גש להיבדק ע"י רופא עיניים שיחליט כיצד להתקדם
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו