איך אני מטפל בלחץ בעין שמאל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אני מטפל בלחץ בעין שמאל?
    אלי
    10/06/2012

    איך אני מטפל בלחץ בעין שמאל?
    שלום
    יש לי קרטוקונס מתקדם ב2 העיניים ואני מרכיב עדשות מגע קשות.
    מזה מספר שבועות אני חש בלחץ בעין שמאל. מעין תחושה של " בוקס" בעין, מעין "פלאשים" , "מיגרנות" של כאב בעין, הרגשה קבועה של מעין "משקולת" "כבדות" על העין. יש בה צריבה כזאת.וכשאני סוגר את העין אז יש הרגשה לא נעימה .
    כשאני מרכיב עדשה בשמאל- הבעיה מחריפה יותר ונוצר לי לחץ מאוד מעצבן..
    גם כשאני מוריד את העדשה- העין מרגישה מוזר כולל כל התופעות שפירטתי
    . בשאני יושן אני לא יכול לישון על הלחי השמאלית שכן אז אני חש בלחץ על העין ואי נעימות.
    גם כשאני מתקלח- ונכנסים מים לעין שמאל- אני חש אי נעימות.



    . אין בעיה של לחץ תוך עיני ואין שריטות והקרנית נקיה. והלחמית נקיה. ככה אמרו לי רופאי עיניים מומחים..
    האם זה נגרם בשל העדשה החדשה?
    אני הולך כבר יום בלי עדשה בעין וההרגשה הלא נעימה עדיין שם

    בשנים שעברו היו לי תקופות שהרגשתי כאילו קיבלתי "בוקס" בעין שמאל
    אבל לא ארוכות כמו התקופה הזו

    מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני מטפל בלחץ בעין שמאל? - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    13/06/2012

    kלפנות לרופא עיניים לו הפיתרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו