" קרונקל " נפוח , אדום ומגרד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • " קרונקל " נפוח , אדום ומגרד
    אלעד
    16/06/2012

    שלום ! אני בן 35 , לפני חצי שנה התחילה לי נזילה בלתי פוסקת של דמע מעין ימין . דמע דביק שגרם לצריבה ואודם בכל העין , רופא העיניים שלי ,(אחד מתוך החמישה שהייתי אצלם כולל מרפאת מומחים ), עשה לי שטיפה ומצא שפתח צינורית הניקוז סתום . לפני שלושה חודשים עשיתי ניתוח לפתיחת צינורית הדמעות מה ששיפר את מצב העין פלאים , אולם בחודש האחרון החלה נזילה שוב ,אמנם לא כמו בפעם הראשונה אבל נזילה , נכון להיום העין לא נעשית אדומה אלא ה " קרונקל" (לפי הגדרת הרופא) , מגרד מתנפח ומאדים . לפי טענת הרופא אני סובל מאלרגיה או סוג של דלקת כרונית ( מה שסתם את הצינורית מלכתחילה ) , במהלך התקופה ניסינו מגוון רחב של טיפות חלקם עזרו חלקם פחות , אולם העין לא חזרה למצבה הרגיל . אני מרגיש די אבוד בסיפור הזה היות ובביקור האחרון אצל הרופא שלי היה נראה שגם לו אין יותר מדי תשובות . מה עושים מכאן ? האם יכול להיות שמקור הסיפור הזה בכלל שייך למשהו אחר ? וצריך לפנות לתחום אחר של רפואה ? אציין שהדבר פוגע לי משמעותית באיכות החיים תודה מראש אלעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יורם שוחט
    18/06/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחי_עיניים_ניתוחי_עפעפיים' id=link]ניתוחי עיניים, ניתוחי עפעפיים [/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו