שאלה על איבוד ראיה בעין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על איבוד ראיה בעין
    שוקי48
    30/06/2012

    שלום רב, רקע- חולהסוכרת מזה 20 שנה מטופל באינסולין- פעמיים ביום- כל פעם 18 מג במעקב בלין חיפה הכל יציב ותחת שליטה מזה כשנה סובל מבעיותת ראיה בעין שמאל התקינה, שבה משתמש, בימין רואה אבל לא משמש כי היא עצלנית,,, העיקר עברתי טיפולי לייזר כ 9 טיפולים שו דבר לא השתנה, עשיי כמה צילומי OCT בהפרש של כמה חודשים אין שינויים, צילום רשתית לא הראה כלום, MRI מאוח לא הראה על בעיות עצבים או גידולים, אבל הראיה בעין שמאל מבששת לחזור, ניתוח קטרטר יפתור הסיוט? הדימום שהיה בעין נספג מזמן ללא שינוי, אני נמצא בטופיול מחלקת עיניים בכרמל אבל נמאס לי מהטרוטורים של ל תעשהבדיקה וחזור, כי בין כל בדיקה לוקח מאן זמן וחושש שהמב יהפוך לבלתי הפיך ובלתי ניתן לתיקון, מה עלי לעשות כדי טפל בעין הזאת כי נמאס לי מלך ותבוא וכוכו גם ברבמם שלחו אותי להשמיך טיפול בלין עיניים כמה שונא לחכות אודה על מענה והסברים אני אגב מהצפון מטופל בכללית משלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על איבוד ראיה בעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על איבוד ראיה בעין - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    30/06/2012

    לא ניתן לענות באופן פרטני, בעיקר כשמדובר במצב מורכב כמו במקרה שלך. באופן כללי מאד אפשר לומר שאם יש קטרקט משמעותי, ומצב הרשתית אינו מסביר את הראיה הלקויה, יש מקום לשקול ניתוח הקטרקט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו