צריבה בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריבה בעיניים
    יוסי
    17/07/2012

    שלום , אני בחור בן 22 הרכבתי עד לא מזמן עדשות מגע חודשיות במשך כשנתיים ללא שום בעיות כלשהם , לפני כחודש השתמשתי בחומר חיטוי ישן בטעות ויומיים לאחר מכן התחיל להיות לי צריבה עם תחושת לחץ בעיניים שהיה מתחיל בשעות הערב וגם לפעמים בבוקר ..קבעתי תור לרופא עיניים הוא בדק וטען שיש לי דלקת בעין אחת והמליץ להשתמש במשחה מסוג סינטומיצין לפני השינה + טיפות עיניים בשם דתאמיצין פעמיים ביום במשך 10 ימים . למען הגילוי הנאות בטיפות פחדתי להשתמש כי ראיתי שהם מכילים סטרואידים ובמשחה התחלתי להשתמש פעם ביום . דבר נוסף שאני חייב ציין הוא שבמקביל לכאבים שהתחילו בעיניים שמתי לב שנוצר לייד הקרנית (בלבן של העין) כמין שריטה קטנה וגם את ציינתי לרופא שבדק והוא טען שזה בצקת ושזה יעבור לבד . עבר כבר שבועיים מתחילת הטיפול הכאבים אמנם נחלשו אך לא עברו והסימנים בשתי העיניים עדיין מופעים , אני ממש מודאג נורא מה לעשות כעת ??
    כמובן שקבעתי שוב תור שיהיה רק בעוד שבועיים .
    אשמח לקבל ייעוץ לגבי הבעיה
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריבה בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריבה בעיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    17/07/2012

    1. אי אפשר לייעץ על טיפול תרופתי ללא בדיקה.
    2. אם הצריבה מתגברת לקראת הערב יתכן שיש גם יובש בעיניים, ואפשר לנסות להשתמש בטיפות ליובש (דמעות מלאכותיות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו