אדנו וירוס? אין טיפול ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדנו וירוס? אין טיפול ?
    שרלוט 1900
    03/09/2012

    שלום,
    בת 29 בריאה בד"רכ.לפני כחצי שנה חליתי במחלת הנשיקה שיחד עימה נתקפתי בכ-3 אירועי אוביאיטיס שחלפו (כיום מעט שארית) בעזרת פרד-פורטה.
    בבדיקות משבוע שעבר, הEBV אינו פעיל.
    לפני כשבוע ניתקפתי במשהו שאובחן כוירוס/אלרגיה/תגובה אוטואימונית (עיניים אדומות,קטנות,מפרישות,כואבות), 6 ימים של פרד פורטה העלימו את הבעיה אך ביום השישי היא חזרה בגדול והטיפות כבר לא מסייעות , עברתי לסטרודקס אך המצב רק מחמיר.כיום אובחן כאדנו-וירוס.
    כיום: המצב מדרדר עיניים אדומות מאוד/קטנות/מפרישות/דומעות/כואבות/גרד (נסבל), עקב בליטה בTMJ הרופא טוען שזהו אדונו-וירוס ויכול להמשך אף חודשיים.
    אין טיפול שמועיל? אני לוקחת סטרודקס לחינם? כיצד שבוע שעבר הטיפות הועילו ולפתע הפסיקו להועיל (אני מניחה שגם אז היה אדנו-וירוס)?

    תודה והתנצלות על אורך היריעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדנו וירוס? אין טיפול ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנו וירוס? אין טיפול ? - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    03/09/2012

    בדלקת הנגרמת ע"י אדנו-וירוס טיפות המכילות סטרואידים לא מקצרות את משך הדלקת, אך יכולות להקל על הסימפטומים. השלב החריף יכול להמשך בין שבוע לשבועיים ולפעמים גם 3 שבועות.
    בחלק מהמקרים נוצרים תסנינים בקרנית, ואלה יכולים להשאר גם מספר חודשים או יותר, להספג עם טיפול ולחזור עם הפסקת הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו