קונברגנציה חלשה וטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קונברגנציה חלשה וטיפול
    יבגני
    16/10/2012

    שלום רב...
    יש לי בעיית מיקוד וראייה כפולה, בסוף 2010 אבחנו אצלי את הקונברגנציה החלשה ואמרו לי כיצד לטפל בזה. התחלתי את התרגילים קצת ואז הפסקתי לכל הזמן כי כל פעם דחיתי - בגלל בגרויות, בגלל החופש הגדול, בגלל הצבא, בגלל הטירונות... עכשיו זה די מפחיד אותי ואני מבין שעשיתי טעות מטופשת. אני מבין שבעיית המיקוד היא כתוצאה משימוש מופרז במחשב (8-10 שעות ביום בימים מסוימים).

    השאלות שלי הן כאלה... אני חייל בסדיר ואין לי קופ"ח הבטוח שלי הוא צבאי. האם הצבא יכול להפנות אותי לאופטומטריסט\אורטופטיקאי\רופא עיניים כדי לקבל טיפול או שאני חייב לפנות באופן פרטי?


    אני חייב להפסיק לגמרי עם המחשב או שפשוט להפחית? מותר לי להשתמש חצי שעה ביום?

    איזה עוד תרגילים חוץ מהתרגל עם העט יכולים לעזור לי כרגע עד שאקבל אבחנה חדשה וטיפול נוסף?

    לא אמרתי לצבא על הרבה דברים. ניתוח שעברתי, בעיות אנדוקרינולוגיות והקונברגנציה כי התביישתי. האם עליי להגיד זאת לרופא היחידה שלי? האם הקונברגנציה יכולה להוריד לי את הפרופיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונברגנציה חלשה וטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונברגנציה חלשה וטיפול - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    18/10/2012

    צריך הערכה אורטופטית דרך הקופה הפנייה ואז תרגול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו