בצקת בקרנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת בקרנית
    דנה
    20/10/2012

    אמי בת 98 וסובלת מדמנציה מתקדמת. יש לה כבר שנתיים בצקת בקרנית עין ימין שהיא סובלת ממנה קשה מאד. יש לה כאבים כל הזמן, הרגשה של גוף זר בעין ודמעות והעין אדומה פעמים רבות. היא מטופלת בטיפות NaCl. בעין שמאל היא רואה טוב לאחר ניתוח קטרקט לפני שנים רבות וניתוח דיסלוקציה לפני שנתיים. בעין ימין גם עברה קטרקט ודיסלוקציה לפני מספר שנים אך בגלל בעיית הקרנית אינה רואה כמעט שום דבר בעין זו אלא רק ערפול חלש. אני מחפשת מזה זמן רב פתרון לכאבים ולסבל שהיא עוברת. אין אפשרות לעשות השתלת קרנית גם בגלל הגיל אבל בעיקר בגלל מצבה המנטלי. אין אפשרות לקבל ממנה שום שיתוף פעולה שלאחר ניתוח כזה ואם היא תצטרך להיות בבית זה יגמור אותה לגמרי שכן כרגע היא עדיין הולכת למרכז יום לקשיש במחלקה לתשושי נפש עם המטפלת שלה. שמעתי על זריקה שאפשר לתת כדי לגמור את הכאב וכמובן את הראיה.
    מאחר ובלאו הכי אינה רואה כלום בעין זו והיא רק סובלת כל כך אבל לדעת מה דעתכם. אני זוקוקה נואשות לעזרה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת בקרנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת בקרנית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    20/10/2012

    במקרה שבו אין תחזית לראייה בעין, ומצד שני העין גורמת לסבל, אפשר להזריק אלכוהול מאחורי גלגל העין, במטרה לשתק את העצב. התהליך בלתי הפיך. לגבי המלצה במקרה אינדיבידואלי עליך להתייעץ עם רופא העיניים שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת בקרנית

    דנה
    20/10/2012

    תודה רבה מאד על התשובה המהירה. האם ידוע לך לאיזה רופא אפשר לגשת לקבל זריקה כזו? היא במעקב במרפאת עינים באיכילוב כבר שנתיים אבל הרופא לא מוכן לעשות זאת כי יש עדיין אחוז קטן של ערפול בראיה. הסבל הוא קשה ואני לא רוצה למשוך זאת יותר. אם אפשר לקבל עצה למי לגשת אודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת בקרנית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    20/10/2012

    כעקרון הטיפול מיועד לעיניים עוורות, המוגדרות כ - blind painful eye. אם חלילה תאבד הראיה בעין הטובה מסיבה כלשהי, גם שרידי ראיה בעין הנותרת, כגון הבחנה בין אור לחושך או הבחנה בתנועות או בעצמים גדולים יכולים להיות משמעותיים. לכן יש רתיעה מהזרקה כזאת כאשר קיימים שרידי ראיה.

    לאור המצב המיוחד שתארת, בקשי מהרופא שלך להציג את המקרה בפורום של עוד רופאים במחלקה כדי לנסות להגיע להחלטה מושכלת.

    ללא קשר לזריקה, אפשר תאורטית לנסות להרכיב עדשת מגע טיפולית בעין החולה. אם העדשה לא תפלט מהעין עשויה להיות הקלה בתלונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו