PRK תיקון צילינדר 1.25 -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • PRK תיקון צילינדר 1.25 -
    יאיר
    22/10/2012

    שלום.אני בן 30 ולפני כ-5 שנים עברתי ניתוח לייזר לתיקון ראייה בשיטת PRK.
    לפני הניתוח היו לי צילינדרים של 2.75 - בכל עין ומספר של חצי.
    לאחר הניתוח והתייצבות מלאה, ירדו המספרים לגמרי אבל נשאר בעין ימין צילינדר של 1.25 -.
    הדבר מפריע לי בעיקר בשעות הערב.
    חדות הראייה בשתי העייניים יחד מגיעה ל- 6/6 למרות שכפי שציינתי איכות הראייה לא משביעת רצון.
    האם ניתוח תיקון מומלץ במצב כזה?
    האם לאור זאת שעברתי PRK, גם התיקון חייב להיות מבוצע באותה השיטה או שאפשרי לבדוק(כמובן לאחר בדיקת הקרניות)ביצוע ניתוח תיקון בשיטת LASIK בה ההחלמה מהירה הרבה יותר?
    האם לאחר 5 שנים ישנו סיכוי ששימוש בטיפות FML במשך תקופה יקטינו במעט את הצילינדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    PRK תיקון צילינדר 1.25 -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PRK תיקון צילינדר 1.25 - - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    24/10/2012

    יש מקום לנתח אם המצב מפריע לך. אם אינך חש בהפרעה אין סיבה לנתח. פתרון חליפי הוא משקפיים לנהיגה בשעות החשיכה.
    האפשרות לניתוח תיקון תקבע לפי בדיקת התאמה. אז גם יוחלט על שיטת הניתוח.
    טיפות לא יגרמו לשינוי המספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו