מיקרו סטריאה לאחר לאסיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיקרו סטריאה לאחר לאסיק
    אופיר
    24/10/2012

    ד"ר שוחט הנכבד, הניתוח לאסיק בוצע לפני 5 שנים, היו לי ב2 העיניים -3.75 ללא צילינדר. ימין נותחה בהצלחה ובשמאל נוצרה מיקרוסטריאה. כיום יש לי בעין ימין חצי צילינדר ללא מספר ובעין שמאל עם הסטריאה יש לי חצי צילינדר עם חצי מספר. לפי מה שזכור לי הסטריאה לא בציר הראיה. עובי הקרניות ב2 העיניים הינו בערך 480.נבדקתי אצל פרופסר מוכרת לא מזמן והיא אמרה שמצב העיניים תקין והמספר יציב. לאחר שמצב העיניים התייצב לאחר הניתוח ראיתי 6/6 בשני העיניים,הסטריאה די זניחה. 1.האם אפשרי להחליק את הסטריאה בנוסף לתוספת לייזר בעיניים? 2.האם נתקלת במקרה דומה לשלי ומה הטיפול המומלץ במקרה זה? 3. האם יש סכנות מעבר לסכנות הרגילות או שאני ברמת סיכון גבוהה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיקרו סטריאה לאחר לאסיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקרו סטריאה לאחר לאסיק - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    25/10/2012

    1. ציינת בעצמך שהסטריאה זניחה, ואינה בציר הראיה. לכן אין צורך לטפל בה.
    2. כל מקרה לגופו.
    3. לא ניתן לקבוע ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו