בצקת בעין שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת בעין שמאל
    אורלי
    10/11/2012

    אני בת 47 , סובלת מכולסטרול 250 ממוצע מטופלת בכדורית לאיזון הכולסטרול , אין לי סכרת , במשפחתי יש חולי סוכרת .לאחר ניתוח קטרקט בשני העיניים ניתוח ראשון בעין שמאל ולאחר חודשים בעין ימין . כבר לאחר ניתוח עין שמאל הרגשתי אי נוחות בעין : ריצודים, פס שחור בצד סינוורים ומטושטש תמיד ועם הזמן מטושטש מאוד ובעיקר בלילה סינוור אורות. חשבתי שיתאזן עם ניתוח עין ימין. אך המצב מחמיר לא מעיזה לנהוג עם רדת החשכה מרוב טישטוש, ביום גם מטושטש אך ללא סינוור .לאחר בדיקה יסודית אובחן בצקת בעין שמאל הומלץ לבדיקת OCT. בנוסף יש צילנדר בעין .
    לאחר קריאת מאמרים יצאתי מאוד מבולבלת, מה נכון דיקור סיני או זריקות?
    האם יש צורך בנוסף ל- oct גם בדיקת fa?
    האם ניתוח לייזר יכול לתקן את הבצקת והצילנדר?
    תודה מראש על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת בעין שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת בעין שמאל - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/11/2012

    לפי תאורך, המצב מורכב ולא ניתן לענות במסגרת הפורום ללא בדיקה. אם לא קיבלת תשובות מספקות מהרופא שלך יש בהחלט מקום לפנות לחוות דעת נוספת.

    לא ידוע לי על השפעת דיקור במצב כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו