פעילות רפואית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעילות רפואית
    חסוי
    27/11/2012

    רציתי לישאול לפני כ-6 וחצי חודשים הייתה לי אלרגיה בעיניים כתוצאה מבצל ורשמו לי את התרופות zaditen eye col +fml 0.1 col .
    וכיום שוב נוצרה לי אלרגיה בעין גם כתוצאה מבצל ורשמו לי את התרופות cromoptic+maxitrol

    1 האם ל -zaditen ול-cromoptic כנ"ל לגבי maxitrol +fml יש את אותו פעילות רפואית בדיוק? או שמשהו שונה בינהם ,וכמה זמן לכול היותר אפשר להשתמש בהם מהתחלת הטיפול שניתן לי שהוא 3 פעמים ביום.?

    2.האם יכול לעבור האלרגיה גם מבלי להשתמש במשחת מקסיטרול או שחייב להשתמש גם בה כחלק מהטיפול?

    3.האם העובדה שהשתמשתי בטיפות fml לפני כ -6 חודשים 3 פעמים ביום במשך 7ימים מהווה סכנה לעיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות רפואית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות רפואית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    28/11/2012

    1. התרופות אינן זהות.
    2. משך הטיפול על פי הוראות הרופא שמכיר את מצב עיניך.
    3. הצורך במקסיטרול ייקבע על פי הממצאים בבדיקה ועל פי התגובה לתרופות האחרות.
    4. השמוש בפ.מ.ל. כפי שאתה מתאר אינו מסוכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו