הפרעה יומיומית בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעה יומיומית בעיניים
    נועה
    30/11/2012

    שלום, אציין כי ביקרתי אצל רופא עיניים לפני חצי שנה, סיפרתי לו על מה שאכתוב גם פה. לא היה שום ממצא בבדיקה.

    מזה כחצי שנה אני סובלת מהפרשות בעיניים, שמצטברים בחלק התחתון של העין מתחת ללובן העין. זה מזכיר מאוד את ההפרשות שיש לנו כשאנחנו קמים בבוקר. כשאני מנקה את העיניים הנוזל/ההפרשה נדבקת לאצבע ויוצאת כמו חוט דק כזה. לפעמים זה כמו נוזל שקוף ולפעמים זה ממש נראה כמו חוט.

    מה שמפריע לי זה שאני מרגישה את זה כל הזמן, כמו הפרעה תמידית כזאת...כאילו יש לי משהו שמפריע בעין ואני צריכה להוציא את זה. כלומר אני חייבת ללכת לנקות את העיניים ממש לעיתים תכופות, בכל פעם שיש לי הזדמנות להיות ליד כיור ומראה.

    מעולם לא סבלתי מדבר כזה בעבר. לא הייתה לי דלקת, לא קיבלתי מכה., לא שמתי טיפות או משחה...זה פשוט הופיע.

    אשמח לשמוע האם התופעה מוכרת ומה אפשר לעשות בנידון...

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעה יומיומית בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה יומיומית בעיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    03/12/2012

    לא ניתן לענות ללא בדיקה. ייתכן שמדובר ביובש או בדלקת בעפעפיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו