עיניים דומעות בשמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיניים דומעות בשמש
    אריק
    16/12/2012

    שלום,

    כבר די הרבה זמן שאני סובל מהתופעה הזו,
    אין לי בעיות ראיה, וחוץ מבשמש אין לי שום כאבים או בעיות בעיניים.
    מה שקורה זה שבשמש חזקה יחסית, אני פשוט לא יכול לפתוח את העיניים. זה מגיע למצב של מן כאב כזה מעצבן, והן פשוט מתמלאות בדמעות. אני מגיע למצב שאני הולך ברחוב עם עיניים מכוסות כי אני פשוט לא יכול לפתוח אותן. אם אני שם משקפי שמש זה כמובן עוזר, אבל לפעמים שוכחים או לפעמים פתאום יוצאת שמש ואני ניהיה עיוור. חשוב לי לציין שזה לא קורה כל הזמן בשמש, אלא כשיש שמש חזקה (בעיקר בקיץ).
    כמו שאמרתי אין לי בעיות ראיה, ואני לא מרגיש כאבים בעיניים חוץ מבשמש כך שאני באמת מבולבל.

    מה זה יכול להיות?

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים דומעות בשמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים דומעות בשמש - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    17/12/2012

    אנשים רבים רגישים לשמש ומתקשים לתפקד ללא משקפי שמש. משקפי שמש מומלצים באופן כללי, כדי להגן על העיניים מהקרינה האולטרה סגולה, גם למי שלא חש רגישות לשמש. ממליץ בכל מקרה לפנות לרופא עיניים לבדוק האם יש ממצא היכול להסביר הרגישות והאם אפשר להקל על הרגישות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו