דלקת עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים
    וליד
    11/01/2013

    שלום רב,
    אני בחור בן 33 בריא ולא נוטל תרופות באופן קבוע, ביולי הרגשתי טשטוש בראייה וניגשתי מיד לרופא עיניים שעשה לי בדיקת הרחבת אישונים ונתן אבחנה שזה CSR ושלח אותי לבדיקות פלורסין וOCT שבבדיקות הללו אמרו כן זו אותה אבחנה והרופא נתן לי טיפות פריד פורטי 3*1 במשך חושיים ולרדת עם המינון ולחזור על הבדיקות עוד חודשיים, אכן חזרתי והייתי במעקב אמסתבר דרך הבדיקות שהרשתית נהיית יותר שטוחה ואין נוזלים מתחת לה, אבל הראייה הולכת ומטושטשת יותר ועם לכלוך שצף בחלל ואז ניגשתי שוב לרופא שבדק אותי ואיבחן שיש לי דלקת עיניים CME וסוג של דלקת שנקראת אוואיטיס ורניניטייס וצריך לטפל בה דרך תרופות סטריואידים וטיפות פריד פורטי,
    השאלה שלי האם ממה שתיארתי מצבי דורש דאגה והאם יש עוד בדיקות שאני צריך לעשות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    13/01/2013

    מציע לפנות למומחה רשתית ולמומחה למחלות דלקתיות של העין. בקש הפנייה למכון העיניים של הקופה או למרפאות חוץ בבית חולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו