עבודה מול מחשב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבודה מול מחשב
    ת.
    01/02/2013

    שלום רב,
    אני עובדת כל היום מול צג של מחשב נייד.בסוף יום עבודה עמוס, כשאני מרימה את המבט ומסתכלת סביב אני רואה טיפה מטושטש.יש לי משקפיים אבל רק למרחק.בעין ימין אני מס' 1 ובשניה אני 1.5. לאחרונה הייתי אצל רופא עיניים אבל הוא אמר לי לצפות בטלויזיה עם משקפיים אבל באופן כללי מלבד נהיגה, צפייה בטלויזיה ובסרטים אין סיבה שאלך איתם כל היום, כל הזמן.
    אני שונאת ללכת עם המשקפיים ואני רוצה לדעת אם אמשיך לא ללכת עם המשקפיים כל הזמן אם ייגרם לי נזק בגלל שאני לכאורה מאמצת אותם והאם עבודה מול המחשב כל היום גורמת לירידה בראייה בטווח הקצר ובטווח הארוך. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה מול מחשב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה מול מחשב - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    01/02/2013

    לא ייגרם שום נזק, בין אם תרכיבי המשקפיים ובין אם לא תרכיבי. גם העבודה מול מחשב לא תגרום לירידה בראייה (להבדיל מצעירים יותר, שאצלם עלולה להיות השפעה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו