ניתוח - כן או לא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח - כן או לא
    ת.
    01/02/2013

    אני בת 38.אשמח לשמוע את דעתכם.שאלתי את הרופא שלי על ניתוח לייזר והוא אמר שבזמן שאני בעוד מספר שנים אוכל לקרוא מקרוב ללא משקפיים, כל אלו שעשו ניתוח לפני כמה שנים, יצטרכו להיעזר במשקפיים לקריאה מקרוב.האם זה נכון? בעין ימין יש לי מס' 1 ובעין שמאל 1.5. אחרי כמה זמן סביר שתתחיל לחול שוב התדרדרות בראייה אחרי ניתוח? הבנתי שצריך בהרבה מקרים לחזור על הניתוח ולעשות תיקון.אודה למידע בעניין ולהמלצתכם המקצועית בבקשה.

    תודה רבה על העזרה (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח - כן או לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח - כן או לא - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    01/02/2013

    הרופא שלך צודק. בעשור החמישי לחיים נחלשת האפשרות למקד לקרוב אצל כולם. אלה שראו היטב למרחק ללא משקפיים (בין אם באופן טבעי או אחרי ניתוח להסרת משקפיים) יזדקקו למשקפי קריאה. קצרי ראייה, לעומתם, שאצלם המיקוד הטבעי (ללא משקפיים) הוא לקרוב, יוכלו להמשיך לראות לקרוב בלי משקפיים.
    לכן, אם לא תעברי ניתוח להסרת משקפיים, תמשיכי אמנם להזדקק למשקפיים למרחק, אך תוכלי להמשיך לקרוא שנים רבות ללא משקפיים.

    לאנשים סביב גיל 40 עם מספרים כמו שלך אני ממליץ בד"כ להמנע מניתוח להסרת משקפיים, כי הצורך במשקפיים למרחק יהפוך לצורך במשקפי קריאה.
    יש אפשרות לנתח רק עין אחת, ואז במנותחת אפשר יהיה לראות למרחק ללא משקפיים ובשניה לקרוא בלי משקפיים. זה מצב הנקרא מונו-ויז'ן, ורוב האנשים שבוחרים בפתרון זה מסתדרים איתו היטב. יחד עם זאת, חלק מהאנשים עלולים לחוש אי-נוחות בגלל הפער בין העיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו