3 שאלות על ניתוח לייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 3 שאלות על ניתוח לייזר
    אלי
    08/02/2013

    שלום,
    הלכתי לבדיקת התאמה להסרת משקפיים בלייזר ויצאתי מתאים.רציתי לשאול 2 שאלות:
    1)אמרו לי שם שאין שום רופאים שמתנגדים לניתוח מסוג PRK ואלה שהתנגדו זה היה לשיטה הישנה שכללה חיתוך קרנית.נשמע לי טוב מדי,האם זה נכון?
    2)לפי בדיקת הראייה שאופטימטריסט שם ביצע לי המספר שלי עלה בחצי דיופטר בשנה האחרונה.האם אין לחכות ולראות שהמספר יתייצב לפני שאומרים לי שאני מתאים לניתוח?
    3)באיזה גיל בממוצע מתייצב המספר?ברור לי שזה לא קבוע אבל אם אפשר בכל זאת מספר כלשהו מנסיונכם זה יעזור.
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    3 שאלות על ניתוח לייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 3 שאלות על ניתוח לייזר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    10/02/2013

    שתי השיטות טובות, וההחלטה על שיטת הניתוח נגזרת מהממצאים בעין ומהגישה של המנתח. לכל שיטה יתרונות וחסרונות.
    עלייה של חצי מספר בשנה היא גבולית. עדיף להבדק שוב בעוד חצי שנה.
    המספר אצל קצרי ראיה מתייצב בד"כ בעשור השלישי לחיים, אך יש לא מעט חריגים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו