דלקת עיניים ויראלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים ויראלית
    א.ט.
    18/02/2013

    שלום רב

    מזה 4 ימים יש לי נפיחות גדולה, אודם, דמעת ללא הפרשות בעין שמאל.התחלתי טיפול עם סינטומיצין וטיפות כלורמפניקול, אבל לאחר יומיים לא היה שום שיפור, אז הלכתי לרופאת עיניים, היא אמרה שזה כנראה דלקת ויראלית. היא נתנה לי טיפות דתאמיצין ואופלוקס ואמרה שזה ישתפר במהרה. מאז עברו יומיים, אני לא רואה שום שיפור. אני עושה קומפרסים קרים עם קמומיל, ולקראת הערב הנפיחות מעט יורדת, אבל בבוקר העין שוב נפוחה, ברמה שאני בקושי מצליחה לשים בה את הטיפות...האם יש טעם לחזור לסינטומיצין, או אולי אנטיביוטיקה אחרת?תוך כמה זמן אמורים לראות שיפור בדלקת ויראלית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים ויראלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים ויראלית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    20/02/2013

    אין טיפול יעיל לדלקת עיניים ויראלית. טיפות המכילות סטרואידים (דתאמיצין) יכולות להקל את הסימפטומים, אך אינן מרפאות את הדלקת. דלקת ויראלית יכולה להמשך שבוע או יותר. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה. פני לרופאה שטיפלה בך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו