איריטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איריטיס
    ירון
    02/03/2013

    לילה טוב

    מזה כ-7-8 שנים לערך אובחנתי כחולה איריטיס בעין ימין.
    התקף של המחלה היה מגיע אחת לשנה עד שנה וחצי.
    לפני כשנתיים היו לי מספר מקרים של אזעקת שווא - קרי העין כאבה והיתה מעט אדומה אך בדיקת הרופא לא מצאה איריטיס פעילה.
    בחצי השנה האחרונה ההתקפים היו מאוד סמוכים כאשר מגיע התקף בו אני מטפל, לאחריו יש לי שבוע-שבועיים של שקט ואח״כ עוד התקף - כך כ4-5 פעמים כאשר ביניהם היו לי פעמיים של התקף דומה לאיריטיס שנמשכו כיום וחלפו מעצמם.

    בד״כ אני מרגיש שזה מגיע בערב כאשר העין מעט מטרידה, תחושה שכאילו יש גרגר קטן בעין כאשר אח״כ ניתן להבחין באדמומיות המבצבצת מתחת לאישון ובבוקר לאחר הקימה העין כבר אדומה ודומעת.
    כבר קרה לי לאחרונה שבמקרה הנחתי את ידי על העין והרגשתי כאב בנגיעה לאחריו הסתכלתי על העין במראה שם ראיתי את האדמומיות המבצבצת מתחת לאישון אך לאחר פחות מיממה הכל חלף.

    האם ההתקפים הסמוכים כל כך מצביעים על החמרה במחלה או בשינוי מהלכה ?
    מה צפוי עם מחלה כזו ?
    האם ישנם הסברים לאזעקות השווא שהיו לי ולתופעות הדומות שנעלמו מעצמם לאחר כיום-יומיים ?
    אודע לכל פירוט והסבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איריטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איריטיס - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    04/03/2013

    תחושת גוף זר וגרוי המופיעים לקראת ערב יכולים לנבוע מיובש. מציע לפנות לבדיקה בזמן ארוע כזה כדי לבדוק אם מדובר באיריטיס או בתופעה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו